Ik zit, samen met mij vrouw, al enkele dagen te discussiëren over welke kleur de muur onder het raam moet hebben. We komen er niet uit, want hebben het idee dat beide wel mooi past. Zelf hebben wij totaal geen kijk op dit soort dingen. De overige drie muren zijn donker groen; Deur en balken zijn op dit moment RAL9010 (wit).
De ondergrond bij de groene muren is op dit moment glasweefsel en de ondergrond onder het raam is hout. Mijn persoonlijke voorkeur zal uitgaan naar groen, maar ik ben bang dat de groen anders wordt doordat het een andere ondergrond is. Veilig optie zou zijn wit, wat makkelijk over te schilderen is met groen.
De kamer is 3 meter bij 3 meter; Op 2 muren breekt de witte deur de groene muur.
Het gaat om dit raam:

Opties:
1. Donker groen; met zoals elke muur
2. Wit (RAL 9010), zelfde kleur als balken en plafond.
Poll: Welke kleur?
• Donker groen
• Wit (RAL 9010)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
De ondergrond bij de groene muren is op dit moment glasweefsel en de ondergrond onder het raam is hout. Mijn persoonlijke voorkeur zal uitgaan naar groen, maar ik ben bang dat de groen anders wordt doordat het een andere ondergrond is. Veilig optie zou zijn wit, wat makkelijk over te schilderen is met groen.
De kamer is 3 meter bij 3 meter; Op 2 muren breekt de witte deur de groene muur.
Het gaat om dit raam:

Opties:
1. Donker groen; met zoals elke muur
2. Wit (RAL 9010), zelfde kleur als balken en plafond.
Poll: Welke kleur?
• Donker groen
• Wit (RAL 9010)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 02-03-2020 15:16 ]