Die heb ik ook

goed merk, gaaf ding. Deze gebruik ik op kampeertrips icm een anker zonnepaneel om overdag stroom te verzamelen en mijn lampen, telefoon en e-reader mee te laden.
Klein addendum wel, bij dit apparaat:
Standaard stekkertjes (vooral die simpele plastic micro-usb's die ik bij het zonnepaneel kreeg) zitten erg losjes in de Powercore. En dan heb ik over input, laden dus. Gebruik je echter de officiele katoen omwonden kabels van Anker (in mijn geval de rode, die nog niet eens zo duur zijn) zit het allemaal vrij stevig. En omdat deze Powercore een behoorlijke capaciteit heeft, kun je (moet je, zou ik bijna zeggen) het ding met twee stekkers tegelijk laden, of gewoon de dubbele van Anker zelf:
- edit 2 -
Even voor je getest. De Dell powerbank laad mijn laptop prima bij (tot een derde dus, de capaciteit is 10.000mah zoals eerder verteld).
De Anker PowerCore kan dit daarentegen
niet. Hij kan meerdere apparaten met hoge snelheden laden (telefoons, e-readers etc) maar een laptop (in mijn geval een Latitude 7480) is denk ik een te grote brugspanning voor één USB poort. De Dell powerbank laad dan ook via USB-C aan de laptopkant maar via een proprietary stekker aan de zijde van de powerbank, waarschijnlijk om die reden.
Staat mij ook iets bij dat de Precisions geen laden via USB-C ondersteunen (mijn wijlen M5510 in ieder geval niet) vanwege de hoge stroombehoefte.
Andersom werkt het wel: Ik kan mijn Samsung S9 prima laden aan de USB-C stekker van de Dell powerbank die normaal de laptop in gaat...
[
Voor 64% gewijzigd door
HTT-Thalan op 03-03-2020 20:43
]