Macbook 12inch Retina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Ik heb eigenlijk een vraag, is er een bedrijf in nederland die net zoals het bedrijf van Louis Rossmann apples of andere systemen kan repareren?

Ik zie zo geen namen voorbijkomen die mij iets zeggen, en als ik google krijg ik een hoop troep en ads die ik niet vertrouw.

Mijn probleem is namelijk dat het systeem momenteel geen beeld meer geeft maar wel geluid nog maakt bij het inpluggen van de stroomadapter.
Ik heb recent de batterij vervangen en ben niet heel handig te werk gegaan, mogelijk dat er kortsluiting heeft plaats gevonden en er een aantal of één transistor of iets is stuk gegaan.

Ik hoop dat iemand een goed bedrijf weet die een diagnose kan doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple zelf wellicht? :)

Je zou altijd is kunnen informeren, telefonisch of via een Apple Store (of een Apple reseller).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pavv
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:30
Card Services

of

Microfix

Doen allebei reparaties (ook in opdracht van Apple zelf)...Helaas zullen zij bij een defecte onderdeel op een logic board meteen overgaan tot het vervangen van dit gehele logicboard. Ze gaan niet met een soldeerbout aan de gang voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Kek

3flix

Card Services of Microfix inderdaad, dat zijn de officiële Apple repair partners.

Maar het klinkt een beetje dat jij iemand zoekt die een dooie chip of defecte kabel gaat vervangen waardoor je minder geld kwijt bent... dan moet je bij de repairturk om de hoek gaan kijken. Er zijn vast wel toko's die dat doen.. maar je zal natuurlijk ook geluk moeten hebben.

Wat louis doet vergt wel skill en veel kennis van alle borden die er zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
yvdb schreef op maandag 2 maart 2020 @ 11:59:
Ik heb eigenlijk een vraag, is er een bedrijf in nederland die net zoals het bedrijf van Louis Rossmann apples of andere systemen kan repareren?

Ik zie zo geen namen voorbijkomen die mij iets zeggen, en als ik google krijg ik een hoop troep en ads die ik niet vertrouw.

Mijn probleem is namelijk dat het systeem momenteel geen beeld meer geeft maar wel geluid nog maakt bij het inpluggen van de stroomadapter.
Ik heb recent de batterij vervangen en ben niet heel handig te werk gegaan, mogelijk dat er kortsluiting heeft plaats gevonden en er een aantal of één transistor of iets is stuk gegaan.

Ik hoop dat iemand een goed bedrijf weet die een diagnose kan doen!?
Stuur forumlid "@rvanpruissen maar eens een berichtje hier. Die heeft een aardige reputatie mbt board - level reparaties van Macbooks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:52
Je kan ook kijken bij captain mac in utrecht. https://www.captainmac.nl
Op zijn instagram account kan je wat van zijn projecten zien (http://instagram.com/captainmacnl)

Apple Certified Worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Roel84 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 06:46:
[...]

Stuur forumlid "@rvanpruissen maar eens een berichtje hier. Die heeft een aardige reputatie mbt board - level reparaties van Macbooks
Bedankt ik heb hem zojuist bericht!
Pagina: 1