Toon posts:

DVD naar TV met een MPEG kaart -----> hoe??

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een DVD speler en een MPEG kaart. Maar na de drivers van de kaart geinstalleerd te hebben wil mijn pc het bijgeleverde MagicDVD niet installeren. Hoe kan dit?? Hij geeft de foutmelding "Unable to determine the Board!" :( :(

Ennuh, dat kabeltje wat bij de MPEG kaart zit, die in de TV out van de MPEG kaart moet, kan ik die mbv een SCART-kabel op mijn TV aansluiten?? Andere uitgangen zitten er namelijk niet op mijn TV...

Wie helpt mij voornamelijk met dit eerste probleem :? :? :? :?

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Het kan wel eens een IRQ prob zijn, zet de kaart eens in een ander slot (stekker uit je comp!!!) Dit nadat je de drivers verwijderd zijn.

Jou monitor wordt doorgelust naar je decoder, dus een verloopstekker van je videokaart naar de decoder, en hier komt je monitir weer op.
De superVHS kabel moet naar je TV..geen SVHS ingang?? Even naar de winkel een adapter halen SVHS---->SCART en KLAAR!

Succes ermee......Grtz.. I:(

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat tweede dat is natuurlij voor de hand liggend, maar dat eerste wat je zei heb ik geprobeerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. Kan het misschien komen doordat ik ASUS DVD2000 ook geinstalleerd heb?? Dit proggie zat bij me moederbord....

Verwijderd

beste mensen ook ik heb problemen met een m-peg kaart hij wilde wel installeren en zo verder maar ik heb er wel wat probleempjes vooraf mee gehad ook bij mij was het het probleem dat ie de software niet kon installeren , heb ik met de helpdesk van norrod gebeld de zaak bekeken , bleek dat er verkeerde via drivers de oorzaak waren van dat probleempje alla dat is nu verolpen heb alles in orde verder kan via hollywood+ dvd's kijken op vga maar als ik hem op tv zet doet het beeld op de tv erg raar strepen en de ondertiteling staat bovenaan uiteraard heb ik de tv out(svideo) via een scartblokje met de tv aangesloten zonder video erbijop wat kan hier het probleem zijn????? :(

Verwijderd

Topicstarter
heb je die drivers gedownload....en zo ja waar???

Ik denk dat dat bij mij ook het probleem is...... :(

Verwijderd

nee hoor dit waren de "gewone " bijgeleverde drivers maar die werkt nu ook al niet meer m.a.w. die h+ gaat tegen de muur vliegen! :r

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Nieuwe drivers zijn te downloaden bij http://www.sigmadesigns.com

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Verwijderd

he he eindelijk alles aan de praat na maar weer eens format c: hihi

ennuh bedankt voor dat adresje voor de vernieuwde drivers ;)

alleen tv mode werkt niet zoals het hoort
dat moet nog " even" aangepakt worden
Pagina: 1