Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Homekit] Automatisering Xiaomi producten werken niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-07 14:02
Ik heb een aantal Xiaomi producten welke keurig werken met IFTTT, maar ik wil deze nu onderbrengen via de Homekit van Apple. Ik heb Apple TV (4K) draaiende en Homekit is verbonden met "thuis".

Nu heb ik drie nieuwe producten gekocht van Xiaomi waarbij de homekit volledig wordt ondersteund. Deze drie producten, in dit geval de Ledstrips zijn gekoppeld binnen de Homekit.

Ik heb nu een automatisering ingesteld dat om 0.00 alles uit moet gaan. Het testen werkt keurig, maar ik heb verschillende tijden ingesteld, maar dan gebeurt er dus helemaal niets. Iemand enig idee? De Apple TV is verbonden via bekabeling en niet via WiFi.

Heb de AppleTV al een keer opnieuw opgestart, maar ook dan doet automatisering niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:58

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dat kan je beter hier even proberen:
Apple HomeKit

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 08-07 14:02
Thanks, doe ik!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True