[Xiaomi Redmi 8T] Kan telefooncontacten niet op sim opslaan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptpb
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-05-2021
Bij het maken van een nieuw telefooncontact kan ik enkel bewaren op mijn gmail account.
Bij instellingen geen sim kaart te zien.
Bij Instellingen, Accounts & Synchroniseren, Google staat het synchroniseren van contacten op uit.
Simkaart is van Proximus

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op de sim is echt old-school en het zou me niks verbazen als het niet meer bestaat. Wel zou je het op de telefoon zelf op moeten kunnen slaan. Maar realiseer je wel dat als je telefoon dan kapot gaat, het contact met je contanten ook weg kan zijn, als je er geen backup van maakt. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptpb
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-05-2021
Ik heb veel mail contacten die ik niet tussen mijn telefoon contacten wil hebben. Dus liever op telefoon of sim. Niemand die weet hoe ik de keuze bewaren op sim of telefoon te zien kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ptpb je zou een kunnen kijken of je een andere contacten app kan installeren die die optie nog wel heeft. Voor zover ik weet heeft Google de Telefoon / Sim opties een tijd terug verwijderd.

Verder zou je natuurlijk ook kunnen werken met groepen en alleen bepaalde groepen tonen in de contacten app.