Product alleen leverbaar in België, hoe naar NL?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 22:07
Hallo allemaal,

Via een webshop heb ik een mooi meubel gevonden.. De webshop levert alleen op Belgische (huis/werk)adressen omdat het een groot pakket is (40 kg). Als Nederlander is dat dus geen optie, omdat kennelijk de postkantoren niet berekend zijn op deze groottes. :+

Zijn jullie bekend met een soort doorstuurservice of soort van tijdelijk postvak? Ik zag op Google en Tweakers heel veel Duitse suggesties, maar ik kom er voor wat betreft België niet aan uit. Ik woon +/- 40 minuten van de grens af, dus ophalen i.p.v. doorsturen is zeker een optie.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij uit de brand helpen? 8)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:56
Welke regio woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:17
Probeer ze eens te bellen. Vaak genoeg is er tegen een meer prijs wel wat mogelijk. Of kan je het in hun magazijn ophalen. Wat misschien niet zo heel ver weg is. Vaak is er meer mogelijk als dat er op de site staat.
Doorstuur services werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 04:48

PhatFish

and, uhm......Moo

Busje huren en zelf op en neer tijden? En anders met een vrachtservice kijken of jij het transport kan regelen? Overigens kan ik je PostNL voor vracht ten zeerste afraden. Dit was voor mijn oude werkgever (webwinkel) een garantie dat het product na twee maanden weer retour naar ons magazijn kwam, of anders in onacceptabele toestand (gewoon kapot) bij de klant. Geen idee wat daar gebeurde

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Bellen en vragen. Belgen zijn simpel hoerin..beetje meer betalen en dat komt in orde

Wubba lubba dub dub