Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem games op een vlotte manier kunnen spelen op 1440p zoals Hearthstone + Diablo III en straks Diablo 4. Daarnaast wil ik op een vlotte en stabiele manier video kunnen streamen (WIFI) naar mijn chromecast. Tevens wordt deze pc voor mail, foto, internet toepassingen etc intensief gebruikt. In idle toestand mag hij ook nog solarcoins berekenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geluidsboxen heb ik nog. Invoer HW heb ik niet. Advies voor muis en keyboard zijn dus gewenst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle SSD voor besturingsysteem en applicaties / games. Een HDD voor opslag maar wel eentje die betrouwbaar is. Op basis hiervan https://www.techradar.com...top-hard-disk-drives-2016 een seagate barracuda gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, vroeger zweerde ik bij ASUS moederborden maar MSI is net zo goed vermoed ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet uit (heb zonnepanelen :-) ) maar stilte wel.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het samengesteld systeem ok of zouden jullie nog iets wijzigen ?
Ik wil met het nieuwe systeem games op een vlotte manier kunnen spelen op 1440p zoals Hearthstone + Diablo III en straks Diablo 4. Daarnaast wil ik op een vlotte en stabiele manier video kunnen streamen (WIFI) naar mijn chromecast. Tevens wordt deze pc voor mail, foto, internet toepassingen etc intensief gebruikt. In idle toestand mag hij ook nog solarcoins berekenen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geluidsboxen heb ik nog. Invoer HW heb ik niet. Advies voor muis en keyboard zijn dus gewenst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een snelle SSD voor besturingsysteem en applicaties / games. Een HDD voor opslag maar wel eentje die betrouwbaar is. Op basis hiervan https://www.techradar.com...top-hard-disk-drives-2016 een seagate barracuda gekozen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, vroeger zweerde ik bij ASUS moederborden maar MSI is net zo goed vermoed ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet uit (heb zonnepanelen :-) ) maar stilte wel.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is het samengesteld systeem ok of zouden jullie nog iets wijzigen ?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 423,- | € 423,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 69,46 | € 69,46 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Monitoren | AOC Q27G2U/BK Zwart | € 292,82 | € 292,82 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US) | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Muizen | Logitech G403 Hero Gaming Mouse | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 86,05 | € 86,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,90 | € 111,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.445,93 | ||
[ Voor 8% gewijzigd door barco3630 op 02-03-2020 17:46 ]