Hey allemaal
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niets anders, dan spelen. Ik heb momenteel aantal favoriete games, die ik dagelijks speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga vanuit niet hoger dan 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al de monitor, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een behuizing, ik wil graag een behuizing met een open zijkant(glas/plastic), maar geen idee welke moet ik kopen, graag wil ik jullie advies/voorbeeld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga niet in 4k of 2k gamen, ik heb gewoon een Full HD monitor en die vind ik genoeg, misschien het is belangrijk om te weten als jullie er op gaan reageren.
Ga je overklokken?
Nee, maar als er moet iets in bios recht gezet worden waardoor een gezond overklok van toepaasing is - dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Wat jullie van deze build vinden? Kan iets hier goedkoper/van betere kwaliteit zijn? Graag jullie varianten van behuizen voor deze setting.
Onder is mijn lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niets anders, dan spelen. Ik heb momenteel aantal favoriete games, die ik dagelijks speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga vanuit niet hoger dan 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al de monitor, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een behuizing, ik wil graag een behuizing met een open zijkant(glas/plastic), maar geen idee welke moet ik kopen, graag wil ik jullie advies/voorbeeld
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga niet in 4k of 2k gamen, ik heb gewoon een Full HD monitor en die vind ik genoeg, misschien het is belangrijk om te weten als jullie er op gaan reageren.
Ga je overklokken?
Nee, maar als er moet iets in bios recht gezet worden waardoor een gezond overklok van toepaasing is - dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Wat jullie van deze build vinden? Kan iets hier goedkoper/van betere kwaliteit zijn? Graag jullie varianten van behuizen voor deze setting.
Onder is mijn lijstje.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 255,05 | € 255,05 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 33,90 | € 33,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 109,- | € 109,- |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Solid state drives | Gigabyte SSD 240GB | € 35,90 | € 35,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 797,70 |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2020 14:15 ]