Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Beste lezer,

Omdat ik geen rubriek kon vinden waar vragen over Linkedin gesteld kunnen worden post ik het in algemene zaken. Als het elders moet laat het dan even weten.

Ik heb een vraag over de taal. Als ik het goed heb gezien heb ik een Nederlands profiel omdat ik deze pas in 2019 heb aangemaakt, dat staat zo in mijn eigen profiel.

Op internet lees ik dat ik dan automatisch een Nederlands profiel heb. Alles is ook Nederlands behalve de trefwoorden bij carrière kansen, dit zijn Engelse woorden. Aangezien deze woorden gebruikt worden om op te zoeken vind ik dit niet bepaald ideaal. Het lukt mij niet dit te wijzigen. Het enige dat ik lees is informatie over het aanmaken van een profiel in het Nederlands, maar dat heb ik dus al.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Dankje!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arie_papa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:33

arie_papa

Running on Ubuntu

Volgens mij niet heel moeilijk, als ik je vraag goed begrijp?

Linkedin

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
bedankt maar helaas.

Dit had ik dus wel gevonden maar ook hier kan ik niet mijn carrière kansen in het Nederlands plaatsen. Het staat nog steeds in het Engels wat heel vreemd is. Nou ik plaats ze wel in het Nederlands maar ze worden in het Engels getoond.

wie kan mij helpen?

[ Voor 15% gewijzigd door paper towel op 03-03-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
Is er wellicht iemand anders die weet hoe het zit?