Korting op (verlenging) Ziggo abonnement icm. Mediabox Next

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 00:07
LET OP!! het wordt bijna instant doorgevoerd, dus als je aant downen bent sla dat eerst op.
Als je eerst inlogt in je mijn-ziggo, en dan nieuw tabblad opent voor deze (je hoeft niet in te loggen) dan komt er een popup voor 3 acties.
en dan kan je gewoon bestellen, je bent als het goed is dan ook al ingelogd.

Meest compleet: Alles-in-1 Max Next - € 87,50 1ste 5 maand 40eu
Voordeel: Internet Start + TV Max Next - € 71,90 1ste 5 maand 40eu en gratis ziggo sport totaal
Nieuw: Alles-in-1 XXL 100 Mbps Mediabox - € 56,95 1ste 3 maand 40eu

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vYuKEniOmpq8P4MR3IxsrSOs/thumb.jpg

edit
Bij Voordeel: Internet Start + TV Max Next. Kreeg ik(ingelogd bij mijn ziggo) , alles in 1 compleet 67eu en 5 maand 40

Ik heb zelf de xxl 100+ tv start genomen, komend van start en tv start

[ Voor 21% gewijzigd door Mel33 op 29-02-2020 15:04 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mel33 schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:47:
LET OP!! het wordt bijna instant doorgevoerd, dus als je aant downen bent sla dat eerst op.
Als je eerst inlogt in je mijn-ziggo, en dan nieuw tabblad opent voor deze (je hoeft niet in te loggen) dan komt er een popup voor 3 acties.

Voordeel: Internet Start + TV Max Next - € 71,90 1ste 5 maand 40eu en gratis ziggo sport totaal
Die voordeel optie klopt volgens mij niet?

Zonder vast bellen kom je op 71,90 uit. Met vast bellen op 72,90. En hier staat dat het 3 maanden 39,95 euro is en niet 5 maanden zoals je aangeeft. Dus ~64,66 per maand.

Dan is Internet Complete + TV Max interessanter? 79,45 euro waarvan wel 5 maanden 39,95, dus dan kom je uit op 62,99 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020

Zo gezegd(vind die XXL wel interessant), zo gedaan maar er is geen link waarop te klikken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-05 16:14

Qon

[Afbeelding]

edit
Bij Voordeel: Internet Start + TV Max Next. Kreeg ik(ingelogd bij mijn ziggo) , alles in 1 compleet 67eu en 5 maand 40

Ik heb zelf de xxl 100+ tv start genomen, komend van start en tv start
Wat is het voordeel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Qon schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:14:
[...]

Wat is het voordeel dan?
Je kan de start xxl niet meer krijgen, bellen naar ziggo levert bij de ene agent wel wat op en bij de andere niet

Ik kwam dit tegen en ondanks dat ik niet verlengen kon, lukte het zo wel.
Er zijn meer die niet krijgen wat ze willen en zo lukt het missc wel
En de Next natuurlijk.

Ps
Heb ik er een eigen topic voor gemaakt? Huh?
Ben ik nu in de warre geweest :o 8)7
Dacht dat ik hem in centraal aanbiedingen v2 had gezet, kheb nog geen modje of dm gehad
Naja zal wel

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Hier werkt de korting actie niet. Hij gaat naar een registratie pagina voor nieuwe klanten niet voor bestaande. En ik zou dan zelfs nkg 7 euro duurder uitkomen dan nu...

Mogelijk werkt het niet omdat ik mobiel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@Mel33 Zeg je nou dat je de Next krijg bij dat XXL pakket? Ik zie namelijk een afbeelding van de Humax?

Die Next is eigenlijk de enige reden (naast korting) om een ander pakket te nemen. Het stroomverbruik van die XL box is gewoonweg dramatisch slecht. Kan geen cijfers vinden over die Humax helaas, maar verwacht in lijn van die XL box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

In de afbeelding staat Mediabox en niet Next. Klopt ook want niet verkrijgbaar voor X(X)L. XXL moet je in de winkel aanschaffen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@Freakster86 Nee dat zeg ik niet.
Zoals je weet, krijgen veel de Next niet, en het xxl pakket niet meer voor elkaar. En met deze manier en linkjes missc wel
Ik had het zelf eerst ook niet door want ik wilde de 100Mbit xxl, maar het voordeel is dus ook voor de mensen die de next willen, en ‘nee kan niet’ te horen kregen van ziggo.

Pagina: 1