Hoe lang IOS of ipadOS updates voor je ipad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:18
Beste tweakers,

Hoe lang brengt apple IOS software updates uit voor zijn apparaten in de geval Ipads?

Ik kan kiezen tussen een nette ipad air2 voor165,- euro of een nieuwe ipad 2019 voor zo'n 355 euro nieuw uit de pricewatch.
Gebruik is huis tuin en keuken en internet en spelletjes. Maar de bedoeling is de alle apps het doen zo lang het apparaat technisch nog werkt.

voor mijn gevoel is dit zo'n 7 jaar maximaal klopt dit? en kan ik dit ergens terugvinden? een google actie heeft mijn geen duidelijk antwoord opgeleverd mbt toekomstige updates.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tis t allebei net niet. De Air2 is een tikje te oud en de nieuwe iPad heeft volgens mij geen gelamineerd scherm. Denk dat je beter voor een 1st gen 9.7” Pro kan kijken. Die zit qua prijs er tussenin.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
De van Fable geeft een duidelijke indruk. Echter wat ik nog steeds wil weten: Als je nu in ipad air 2 koop tot wanneer kun je hem dan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

t/m komende ipadOS 14 sowieso. Daarna kun je op 14 blijven en nog zeker 1j veilig zijn

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 18:52:
t/m komende ipadOS 14 sowieso. Daarna kun je op 14 blijven en nog zeker 1j veilig zijn
Hoe weet je dat?
Ik zie niet anders dat de iPad air2 voor komende iPad os 14 buiten de boot valt.
Ik hoop natuurlijk dat jij gelijkt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
sssensss schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 20:18:
[...]

Hoe weet je dat?
Ik zie niet anders dat de iPad air2 voor komende iPad os 14 buiten de boot valt.
Ik hoop natuurlijk dat jij gelijkt hebt.
Het gerucht gaat dat iOS/iPadOS 14 dezelfde apparaten gaat ondersteunen, maar je hebt gelijk: het is slechts een gerucht. Het kan dus zijn dat ie al buiten de boot valt, kan ook zomaar zjin dat ie zelfs iPadOS 15 gaat ondersteunen.

Dat is niet meer dan koffiedik kijken momenteel.

Dus @piethoogland ik zou zeggen: met pech zit de Air 2 op zijn max. Met wax geluk nog 1-2 versies ondersteund. Daarna begint het afwachten tot app developers de iOS versie niet meer gaan ondersteunen. Internetbankieren apps vallen als allereerste af.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
Bedankt allen voor de reacties het blijft helaas bij een educated geuss. Maar ik heb wel weer een wat beter beeld.
Pagina: 1