Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiriamK
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-03-2020
Hallo allemaal,
Ik ben mij voorzichtig aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. Heb nu de iPhone 7 plus al 3 jaar en ben matig tevreden. Mede omdat mijn budget wat beperkter is kijk ik ook rond op bijv. Wish en kwam dit toestel tegen: 2020 Newest Android Smartphone 6.7 Inch Full Screen S18+ Face Access with 8+512 GB Large Memory Android Mobile Phone Dual Card Support T Card 4G Smartphone (112 euro).

Is het de gok waard, of heeft iemand wellicht deze gekocht?
Ik hoor / lees het graag :).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zou het niet doen, Wish staat er nou niet om bekend om goed spul te verkopen.

Iets duurder maar met goede garantie.
pricewatch: Samsung Galaxy A10 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiriamK
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-03-2020
Beste Fable, op welke punten zijn deze 2 telefoons dan vergelijkbaar?
De CPU van Wish is 2 core en die van de Samsung Octa..het werkgeheugen van de Samsung is 2 GB en dat van de Wish-smartphone 8?(Om 2 voorbeelden te noemen)

Mijn te besteden budget ligt momenteel rond de 250 euro..als het nieuwe toestel niet beter is dan mijn huidige iPhone 7 plus spaar ik liever door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-09 10:37

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

MiriamK schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:47:
Beste Fable, op welke punten zijn deze 2 telefoons dan vergelijkbaar?
De CPU van Wish is 2 core en die van de Samsung Octa..het werkgeheugen van de Samsung is 2 GB en dat van de Wish-smartphone 8?(Om 2 voorbeelden te noemen)

Mijn te besteden budget ligt momenteel rond de 250 euro..als het nieuwe toestel niet beter is dan mijn huidige iPhone 7 plus spaar ik liever door
Die verkopers gebruiken trefwoorden om mensen naar hun producten te leiden. Kijk a.u.b verder dan de titel en ook naar de daadwerkelijke specs en software. 512GB voor 112 euro klinkt onrealistisch. Voortaan beter op Aliexpress kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 11:10
@MiriamK Ga niet voor een S18+. Ten eerste omdat die niet bestaat (in de Samsung S-lijn) en daarnaast; zoek eens op naar YouTube naar videokaarten die te koop staan op Wish. Je krijgt altijd heeeel iets anders:

YouTube: I Bought a $40 GTX 1080ti From Wish.com, How Bad Is It?
Let vooral op de afbeelding van de website en het daadwerkelijk ontvangen product. Zo zijn er een tal van filmpjes van te vinden.

En:

YouTube: Video Card Shopping… on Wish.com

Beoordeel zelf maar...

Daarnaast kunnen electrische producten onveiliger zijn dat vanuit Wish wordt verkocht omdat ze niet aan het Europese Keurmerk voldoen (aangezien Wish bedoeld is voor de nationale markt van China). Dat ze nu toevallig naar de EU leveren is voor hun een extra inkomen.

Aangezien je al in een krap budget zit, bespaar die 112 euro en ga voor de de Samsung A lijn.
Een verglijking tussen de iPhone 7, A50, A30 en A40 vind je hier:

https://tweakers.net/pric...;1320878;1444604;1329490/

Persoonlijk zou ik voor de A50 gaan, die is 'maar' 2 tientjes boven het budget.

Vergeet alleen niet dat je een top toestel van 700-800 gaat vergelijken met eentje van ~200-280.

[ Voor 9% gewijzigd door CuBras op 29-02-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu en hij doet t goed zit 512 gig op zoals beloofd kids zijn er heel blij mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:35:
Ik heb m nu en hij doet t goed zit 512 gig op zoals beloofd kids zijn er heel blij mee
Speciaal hiervoor geregistreerd?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halbe de jong
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb de S18 net binnen 8gb werkgeheugen. 256gb android 10. Octacore. Op het eerste gezicht een goed toestel. Het probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is dat de Abn Amro en de digid app (nog) niet in de playstore staan. De Rabo app geloof ik ook nog niet. Dat komt omdat android 10 hier officieel nog niet te krijgen is. Het toestel is vrij snel. Ik heb voor de rest nog niet veel rare dingen meegemaakt. Ik was huiverig voor Joom. Veel slechte reviews. Toch het toestel binnen 2 weken binnen zonder douanekosten. Vingerprint en gezichtsherkenning werken ook goed. Camera is niet de beste, maar toch nog prima voor foto's op facebook e.d. Er moet toch ergens op bespaard worden. Al met al tevreden. Valt zeker niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Halbe de jong schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:59:
Ik heb de S18 net binnen 8gb werkgeheugen. 256gb android 10. Octacore. Op het eerste gezicht een goed toestel. Het probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is dat de Abn Amro en de digid app (nog) niet in de playstore staan. De Rabo app geloof ik ook nog niet. Dat komt omdat android 10 hier officieel nog niet te krijgen is. Het toestel is vrij snel. Ik heb voor de rest nog niet veel rare dingen meegemaakt. Ik was huiverig voor Joom. Veel slechte reviews. Toch het toestel binnen 2 weken binnen zonder douanekosten. Vingerprint en gezichtsherkenning werken ook goed. Camera is niet de beste, maar toch nog prima voor foto's op facebook e.d. Er moet toch ergens op bespaard worden. Al met al tevreden. Valt zeker niet tegen.
Er klopt op zeker helemaal niets van die specs.
En hoezo is Android 10 nog niet officieel te krijgen?
Er zit een bizar verouderde SOC in.
Updates komen er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
Halbe de jong schreef op maandag 15 juni 2020 @ 21:59:
Ook al speciaal geregistreerd voor deze post....

Het moet echt een geweldige telefoon zijn, dat mensen zich spontaan opeens registreren op Tweakers.

Nou is het natuurlijk ook wel nieuwswaardig, wanneer Wish iets verkoopt wat geen rotzooi is... Dat is misschien wel een FP bericht waard. En als Tweakers toch bezig is: waarom staat deze telefoon nog niet in de pricewatch? Zo'n geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Troep dit.
Slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44
Kijk een beetje uit, Halbe de Jong is nog een bekende Nederlander ook.... Met een hele mooie telefoon!

(wel raar dat een schrijver zo'n matige schrijfstijl heeft... )

[ Voor 9% gewijzigd door TomsDiner op 16-06-2020 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Topic gaat dicht, het betreffende toestel hint teveel richting de bekende Samsung toestellen. Dit gaat in tegen de richtlijnen van Tweakers.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.