Wijziging User Review - [Techgames] [GPU King]

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik heb met deze tweaker contact gehad over de overname van een CPU.

Alles verliep goed totdat ik aangaf dat ik niet vooraf wilde betalen omdat hij geen beoordeling heeft.

Toen opeens had hij contact met AMD zou hij de processor terug sturen.

Kreeg daarna niet eens fatsoenlijk antwoord op mijn berichten.

Heb hem erop gewezen dat ik dit niet netjes vind en een review zou plaatsen.

Wat ik nog erger vind is dat ik een vriend heb gevraagd om te informeren naar de CPU.

Waarop hij als antwoord kreeg dat hij een bod had van 80 euro en dat hij vast niet meer zou bieden dan 80 euro.

Enige punt waarop deze tweaker mij op zou kunnen beoordelen is communicatie dan nog 1 ster geven voor aflevering en voldoet aan de beschrijvingen.

Ik heb niks beschreven en ook niks afgeleverd dus dit gaat nergens over.

Graag hiernaar kijken en aanpassen AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook de stekker uit een deal trekken als een koper aangeeft niet van te voren te willen betalen.

"Heb deze tweaker een bericht gestuurd en we zijn overeen gekomen dat ik de CPU zou overnemen.

Toen ik aangaf het niet vooraf te willen betalen omdat hij geen reviews had wilde hij ineens de cpu naar amd versturen."

Je gaat dus eerst onderhandelen, en zodra jullie uit de prijs komen kom je er mee aan dat je pas achteraf wil betalen? Dat had je ook eerder kunnen doen en je had kunnen weten dat dat voor een verkoper een dealbreaker zou kunnen zijn.

"Dit soort mensen moeten vooral op marktplaats blijven."

Dus je pleidooi is dat er vanaf nu geen nieuwe mensen zich meer mogen registreren op tweakers? Die elitaire houding bij mensen die hier al wat langer geregistreerd zijn hangt mij ook de keel uit. Alsof je meer rechten zou hebben dan iemand die zich pas net geregistreerd heeft.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
Ja sorry dit is geen elitaire houding maar ik ga ook geen geld overmaken naar iemand waarvan ik niet weet dat hij gaat leveren.

Op basis van reviews weet je gewoon wanneer je iemand kan vertrouwen.

Hij had ook kunnen zeggen ik doe het niet ipv ga hem naar AMD sturen te zeggen.
Had ik gezegd prima houdt het op was daar de kous mee af.

Dan vervolgens aanbieden aan anderen op v&a
dat is keihard liegen.

[ Voor 34% gewijzigd door GPU king op 29-02-2020 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechGames
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-07 11:52
Hoi, laten we eerlijk zijn van beide kanten is er niet erg netjes gehandeld qua revieuws en van mij kant over het contact.
Zullen we een compromi sluiten en beide aan geven de revieuws verwijdert/aangepast te willen hebben?
Ik zie graag een PM van je tegemoet.

[ Voor 7% gewijzigd door TechGames op 29-02-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPU king
Ik heb in de review beschreven precies zoals het is gebeurd.

Hoezo ben ik niet netjes ????
Heb je eerlijk en correct benaderd niks verkeerds gedaan.

Heb je ook bericht dat ik een negatieve review zou plaatsen.

Wat jij doet is gelijk een haat review plaatsen.

Zo werkt het niet op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPU king schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:24:
Ja sorry dit is geen elitaire houding maar ik ga ook geen geld overmaken naar iemand waarvan ik niet weet dat hij gaat leveren.

Op basis van reviews weet je gewoon wanneer je iemand kan vertrouwen.
Als je hem niet vertrouwt, waarom wil je dan per se zaken met hem doen? Ga dan op zoek naar iemand met meer reviews waar jij je wel vertrouwd bij voelt. En als je dan van plan bent niet vooruit te willen betalen, heb je dat van te voren goed met de verkoper gecommuniceerd? Of pas nadat jullie al een prijs hadden afgesproken?

Je vindt kennelijk echt dat jij het volste recht hebt om eerst het product te ontvangen voordat je betaald hebt. En dat alleen omdat de verkoper nog niet zo lang op tweakers zit. Dat noem ik elitair: een terugkerend probleem hier.

Jij wil afwijken van wat gangbaar is (eerst betalen, dan pas verzenden); neem daar dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheid bij in de communicatie.
GPU king schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 14:14:
Ik heb in de review beschreven precies zoals het is gebeurd.

Hoezo ben ik niet netjes ????
Heb je eerlijk en correct benaderd niks verkeerds gedaan.

Heb je ook bericht dat ik een negatieve review zou plaatsen.

Wat jij doet is gelijk een haat review plaatsen.

Zo werkt het niet op tweakers
Ook hier weer. Hij zoekt een compromis met jou, maar jij bent niet van plan om te wijken en ook maar iets toe te geven. Is dat dan wel hoe het hier op tweakers werkt?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@GPU king Jij gaat helaas als eerste in de fout, namelijk door een beoordeling te schrijven terwijl er geen overeenkomst en transactie was. Ik heb de beoordelingen aan beide kant dus verwijderd.

@Verwijderd Lees de topic waarschuwing nog eens goed aub.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.