Asus 7700 capture probs.

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Probeer de video-in van mijn 7700 deluxe eens te gebruiken. Krijg alleen geen beeld, wat ik ook doe.

Heb een scart-blok achter aan mijn videorecorder hangen met een tulp-tulp kabel naar mijn TV werkt prima.
Met dezelfde kabel naar de TV-in (m.b.v. verloopstekkertje dat bij de kaart zat, composite -> S-Video) geen beeld.

Heb de Asus drivers geinstalleerd (12.90 beta) en Asus-Live 4.60. Capture onder virtual-dub werkt trouwens ook niet (no capture device found).

Denk zelf dat het aan de drivers ligt, maar hoe en wat dan?

Iemand?

de betaler vervuilt

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

heb je de videorecorder aangesloten toen er stroom op stond? Zo heb ik dus al twee 7700's naar de knoppen geholpen , staat niet in de handleiding dat het niet mag, maar mooi dat de video-in en out niet meer werkt. Krijg je de error dat je kaart geen decoderchip heeft?
Als dat niet zo is, kun je altijd de default drivers proberen.

aAarGhh

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Krijg je de error dat je kaart geen decoderchip heeft?
Yep.
Maar ALLEEN als ik een capture app start met de kabel IN de kaart. Als ik de kabel uit de kaart haal start het progje wel op. Kabel erin geeft overigens nog steeds geen beeld...

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Iemand een idee hoe ik kan checken of die ingang inderdaad rot is?

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Hmmm, net een nieuwe gekregen bij de zaak waar ie vandaan komt.
FF nieuwe chipset drivers installen en dan zullen we nog eens proberen (zie nu wel TV-encoder chrotel bij de properties van die kaart staan, dat was eerst niet...)

En ik lul weer een heel topic in mijn eentje vol.
Cool man :P

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:08 schreef jellyshock een goeie tip:
En bedankt! Het werkt weer, aangezien ik in eerste instantie bijna nooit aan een hardware-probleem denk was het nu inderdaad een rotte ingang! :P
Nog bedankt voor de tip, anders had ik vast nog een heel weekend lopen klooien voordat ik tot die conclusie was gekomen.

T werkt weer eens.

de betaler vervuilt

Pagina: 1