Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik ken iemand met zo'n scherm en die draait altijd @75Hz. Ik vermoed dat ie niet (veel) hoger kan, omdat ie al 4 jaar (ongeveer) oud is, dus iets verouderde techniek heeft!
Ik weet zeker dat ie toch hoger moet kunnen..
Maar goed, ik vind die 75Hz absoluut geen probleem. Het beeld is erg strak en helder.. en je ziet er nergens aan af dat die monitor nu al weer 5 jaar oud is.
Hmm misschien is die Philips monitor definition file die in Win98SE zit anders dan die ik ooit es bij Philips gedownload heb (in het Win95 OSR 0.0 tijdperk).. en daar draaide hij wel op 85Hz.
Tijd om es tussen de oude stoffige backups te gaan zoeken!
Maar goed, ik vind die 75Hz absoluut geen probleem. Het beeld is erg strak en helder.. en je ziet er nergens aan af dat die monitor nu al weer 5 jaar oud is.
Hmm misschien is die Philips monitor definition file die in Win98SE zit anders dan die ik ooit es bij Philips gedownload heb (in het Win95 OSR 0.0 tijdperk).. en daar draaide hij wel op 85Hz.
Tijd om es tussen de oude stoffige backups te gaan zoeken!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik heb owk een 107B. Ik heb hem op 100Hz draaien (windows98SE!!!!) (1024x768).... Heb jij toevallig een Viper2 vidkaart? daar kan het wel aan liggen, want die heb ik owk gehad en alleen maar problemen. nu heb ik een geforce v6800 ddr en werkt perfecto op mn 107Btje...:9~