Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmagico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 14:34
Beste mede Tweakers,

Graag vraag ik om jullie advies. Ik ben op zoek naar een betaalbare oplossing die toelaat dat ik met 5 Vlans in mijn privé omgeving zowel bekabeld als wireless op 3 verdiepingen kan gaan werken. Poe en iot devices maken daar een groot onderdeel van. Mijn huidige Netgear R7500 met OpenWRT fw trekt het helaas niet (meer). Het merendeel van de bekabeling is utp cat5e en een deel ftp cat7. Op elk niveau wens ik een managed switch en ap's. Thx upfront voor jullie replies!

Gegroet,
Most

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

elmagico schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 00:59:
... Mijn huidige Netgear R7500 met OpenWRT fw trekt het helaas niet (meer)...
Wat trekt-ie niet meer? Het aantal VLANS? De bandwith? De onderlinge routing?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En wat heb je zelf al gevonden? Mocht je niet weten waar te beginnen met zoeken: helemaal boven aan deze pagina zie je een menu-item staan genaamd "Pricewatch". Klik daar eens op en kijk dan rustig verder.

Ik zeg maar vast: Ubiquiti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ga dus even aan de slag met de tips uit dit topic. Mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, op dan gerust een nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.

Dit topic is gesloten.