Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een moederbord voor ryzen 3000
Ik zoek een moederbord waar ik een ryzen 3800 out of the box moet werken. Wil minimaal 1 m.2 (2 is beter), atx, 4 ram sloten, 2x cpu 4pins, 4x casefan 4pins en het belangrijkste (hier door kan ik niet kiezen) de beste stroom voorziening/vrams. Ik ga alleen mijn ram overclocken en misschien mijn cpu maar die kan sowieso niet veel bij ryzen. In deze systeem komt een rx 5700 xt
Wat is je budget?
150 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goede ervaringen met msi en asus maar merk maakt mij eigenlijk niet veel uit.
Welke moederborden heb ik zelf gevonden.?
pricewatch: MSI X470 Gaming Plus Max
pricewatch: MSI B450 Gaming Plus Max
pricewatch: MSI B450-A Pro Max
[i]Deze voldoen allemaal zo ongeveer aan mijn eisen alleen kom ik er niet uit welke van deze de beste stroomvoorziening/vrams heeft. Ik weet dat ik met dit budget geen high end spul krijg maar wil wel de beste[i]
Ik zoek een moederbord voor ryzen 3000
Ik zoek een moederbord waar ik een ryzen 3800 out of the box moet werken. Wil minimaal 1 m.2 (2 is beter), atx, 4 ram sloten, 2x cpu 4pins, 4x casefan 4pins en het belangrijkste (hier door kan ik niet kiezen) de beste stroom voorziening/vrams. Ik ga alleen mijn ram overclocken en misschien mijn cpu maar die kan sowieso niet veel bij ryzen. In deze systeem komt een rx 5700 xt
Wat is je budget?
150 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goede ervaringen met msi en asus maar merk maakt mij eigenlijk niet veel uit.
Welke moederborden heb ik zelf gevonden.?
pricewatch: MSI X470 Gaming Plus Max
pricewatch: MSI B450 Gaming Plus Max
pricewatch: MSI B450-A Pro Max
[i]Deze voldoen allemaal zo ongeveer aan mijn eisen alleen kom ik er niet uit welke van deze de beste stroomvoorziening/vrams heeft. Ik weet dat ik met dit budget geen high end spul krijg maar wil wel de beste[i]