Onedrive file niet te openen/verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MonkeeMKII
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 16:53
Ik heb een aantal gevoelige documenten vanaf mijn iPhone 11 verplaatst naar OneDrive, met het idee ze in de kluis op te slaan. Ik kon binnen de OneDrive app echter niks met de bestanden doen, maar ze wel zien. Ik kon ze op mijn laptop helemaal niet zien (niet in de OneDrive map, niet via de browser). Vervolgens ben heb ik uitgelogd op de app en weer ingelogd. Toen waren de bestanden ook op de iPhone niet meer zichtbaar. Na het verder uitgezocht te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het probleem alleen speelt bij het uploaden vanaf de iPhone. Dezelfde documenten geüpload vanaf mijn laptop worden wel normaal verwerkt door OneDrive.

Aangezien het gevoelige documenten betreft, vraag ik me af wat er met de bestanden is gebeurd. Staan ze nu nog ergens op een server? Is er een manier om ze weer zichtbaar te krijgen en te wissen? Ze staan nu dus niet in de kluis, waar ik ze wilde hebben.
Daarnaast zou het ook wel fijn zijn om te weten hoe ik in de toekomst wel files kan uploaden vanaf mijn iPhone.

Alvast bedankt.