Ik probeer een MTP enabled mobile device (Samsung S8 of Ricoh Theta S) aan te sluiten via USB op één van mijn Windows 10 Pro systemen.
USB schijven en sticks werken zonder problemen op zowel USB2.0 en USB3.0 poorten.
In apparaat beheer krijg ik een gele uitroepteken.
Als ik dan het stuurprogramma probeer bij te werken krijg ik een vrij aparte melding:

Als ik dan handmatig probeer de wpdmtp.inf (van dit systeem of een goed werkend systeem) te installeren krijg ik deze melding:

Ik heb onderstaande stappen al ondernomen maar dit bied geen oplossing.
https://thegeekpage.com/fix-mtp-not-working-in-windows-10/
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het hele systeem te herinstalleren en hoop dat er iemand is die nog een optie weet om dit toch op te lossen.
Ik kan dus werken op mijn andere Windows 10 systemen maar wil dit vreemde probleem graag opgelost zien.
Systeem specs:
ASRock X399 Phantom Gaming 6
AMD Threadripper 2950x
nVidia RTX2080
128GB ram
1TB Samsung 970 plus nvme ssd (OS)
2TB HP EX950 nvme ssd (werk)
Windows 10 1909 (maar had het ook al met 1903 en 1809).
USB schijven en sticks werken zonder problemen op zowel USB2.0 en USB3.0 poorten.
In apparaat beheer krijg ik een gele uitroepteken.
Als ik dan het stuurprogramma probeer bij te werken krijg ik een vrij aparte melding:

Als ik dan handmatig probeer de wpdmtp.inf (van dit systeem of een goed werkend systeem) te installeren krijg ik deze melding:

Ik heb onderstaande stappen al ondernomen maar dit bied geen oplossing.
https://thegeekpage.com/fix-mtp-not-working-in-windows-10/
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om het hele systeem te herinstalleren en hoop dat er iemand is die nog een optie weet om dit toch op te lossen.
Ik kan dus werken op mijn andere Windows 10 systemen maar wil dit vreemde probleem graag opgelost zien.
Systeem specs:
ASRock X399 Phantom Gaming 6
AMD Threadripper 2950x
nVidia RTX2080
128GB ram
1TB Samsung 970 plus nvme ssd (OS)
2TB HP EX950 nvme ssd (werk)
Windows 10 1909 (maar had het ook al met 1903 en 1809).
The birds turned into The Flying Dutchmen!