• MarcVS123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 09-01 13:39
Is het mogelijk meerdere switchen aan èèn kamer te koppelen?
Ik wil het licht aan en uitdoen op twee verschillende plaatsen via schakelaars.

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:11
Ja hoor kan prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-05 13:20
Ik denk dat het handiger is om een volgende keer niet sec een vraag op Tweaker te zetten maar eerst even te zoeken. Dan had je geweten dat er een heus HUE topic bestaat, vol info die jouw vraag ook had beantwoordt.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• MarcVS123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 09-01 13:39
Net gekeken op HueTopic (wat ik al gedaan had). Ik zie nergens het antwoord op mijn vraag staan... dat is de reden dat ik mijn vraag hier stelde.
Tenzij ik er over kijk.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:26
Zoals gezegd geen enkel probleem. Is inherent aan hoe Philips Hue werkt. Het schakelen van scènes op twee verschillende plekken met bijv. een dimmer zal niet vloeiend gaan, omdat de scène wordt opgeslagen in de eigenschappen van de dimmer. Met behulp van All4hue zou dat wel moeten kunnen maar gaan ben je maatwerk aan het inbouwen en moet je wel een beetje IT technisch zijn.

Basisfunctionaliteit als dimmen via twee losse Smart Buttons is geen probleem. Met zoals dat je met je telefoon, mits je een Hue Bridge hebt, ook de boel kan bedienen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 12:02

Kvn

MarcVS123 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:25:
Net gekeken op HueTopic (wat ik al gedaan had). Ik zie nergens het antwoord op mijn vraag staan... dat is de reden dat ik mijn vraag hier stelde.
Tenzij ik er over kijk.
Dan nog is het beter daar je vraag te stellen :)
Pagina: 1