Softquadro tip voor 3dsmax gebruikers.

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je MAX'ed, en je hebt een geforce MX, GTS/pro of geforce dan kun je met het progje softuadro je kaart naar een quadro modden. Er komen dan meer opties en optimalisaties voor Prof. 3D apps vrij. Maar de lol houd niet op want daarna kun je de ELSA MAXtreme drivers dowloaden voor max 3 en 4.

Mijn Shaded vieuwports gaan een STUK harder. Heel bruikbaar dus.

Het is al wel eens langsgeweest dacht ik maar ik wou er de mensen nog even op attent maken dat als je een geforce hebt en veel max'd dit een vette boost aan je viewport rendering geeft.

(Ik heb dit hierneer gezet omdat dit me de forum plek lijkt met de mensen die er het meest aan zouden hebben.)

specs

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
Ik wil dit oude topic even kicken omdat sinds de datum dat dit topic aangemaakt is er een hoop max users bijgekomen zijn.

Zelf heb ik gisteren deze drivers geinstalled en idd een enorme performance boost in max is het geval.. (mijn gf3 ti500 is nu een Quadro DCC).

(Dit is gepost door tec onder Pirke's account...)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dit kan nu makkelijk trouwens met rivatuner

specs

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Kan zoiets ook met een Voodoo 5 5500 AGP 64mb?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:39

Alpine

Twisted animator

Op woensdag 06 februari 2002 19:58 schreef Oogst het volgende:
Kan zoiets ook met een Voodoo 5 5500 AGP 64mb?
De Elsa MAXtreme drivers zijn alleen voor nVidia Quadro. En 3dfx heeft nooit workstation videokaarten gemaakt.
En voor SoftQuadro heb je een GeForce nodig en dat is nog altijd geen Voodoo. Ookal heeft nVidia 3dfx opgekocht. :)

de Detonator 27.xx zijn niet te patchen met SoftQuadro. Ik weet niet of de 26.xx wel werken maar ik denk het niet. De 23.xx kunnen WEL gepatched worden :) Hopelijk heb je hier wat aan.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 10:04
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:30 schreef gladiool het volgende:
Als je MAX'ed, en je hebt een geforce MX, GTS/pro of geforce dan kun je met het progje softuadro je kaart naar een quadro modden. Er komen dan meer opties en optimalisaties voor Prof. 3D apps vrij. Maar de lol houd niet op want daarna kun je de ELSA MAXtreme drivers dowloaden voor max 3 en 4.

Mijn Shaded vieuwports gaan een STUK harder. Heel bruikbaar dus.

Het is al wel eens langsgeweest dacht ik maar ik wou er de mensen nog even op attent maken dat als je een geforce hebt en veel max'd dit een vette boost aan je viewport rendering geeft.

(Ik heb dit hierneer gezet omdat dit me de forum plek lijkt met de mensen die er het meest aan zouden hebben.)
VET COOL!!!
Tnx!

/me heeft een Quadro kaartje ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1