Gifs niet automatisch afspelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
L.S.,

Dit.

Persoonlijk zou ik het bijzonder buitenproportioneel aanstootgevend en eeuwigdurend waarderen als ik in mijn account een vinkje kan zetten waarmee ik kan kiezen of GIFjes automatisch afspelen ja of nee. De 'drukke' GIFjes beïnvloeden mijn V&A ervaring. U mag raden welke vorm deze beïnvloeding aanneemt.

Dat dit nodig zou zijn, daar kon je verGIF op innemen.

Dank voor uw tijd.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 23:01

ComputerHoed

Electronica <3

Eens.

Verdomde irritante als mensen gifjes gaan gebruiken in de V&A. En dat nog losstaande van het feit dat gelinkte V&A'er slechte aanbiedingen heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door ComputerHoed op 27-02-2020 10:21 ]

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Inmiddels zijn de betreffende advertenties in preview mode geplaatst waardoor de topicstart geen goede weergave meer is van het issue wat Kuusje aan wil kaarten.

Het betrof hier animated icons bij een groot aantal advertenties wat een knipperend beeld op het scherm teweeg bracht.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 23:01

ComputerHoed

Electronica <3

Bor schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:13:
Inmiddels zijn de betreffende advertenties in preview mode geplaatst waardoor de topicstart geen goede weergave meer is van het issue wat Kuusje aan wil kaarten.

Het betrof hier animated icons bij een groot aantal advertenties wat een knipperend beeld op het scherm teweeg bracht.
Goed om te horen. Betekend dit ook dat in de toekomst het niet meer mogelijk is om dit soort knipperende/irritante afbeeldingen te uploaden?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zolang het in informatieve content is, zoals reviews, en V&A hoop ik dat er een gif-detectie in komt. Voor usericons vind ik het prima.

Begrijpelijk dat de advertenties op non-actief zijn gezet, maar is er een regel die hierbij geld, en welke overtreden is?

[ Voor 31% gewijzigd door AW_Bos op 27-02-2020 14:28 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:26

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar is geen specifieke regel voor nodig, dit is gewoon een geval van algemeen fatsoen wat per stuk beoordeeld kan worden. Daar moet je geen aparte regels voor willen hebben. We hebben al veel te veel regels, een beginner kan al die specifieke regels niet kennen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
AW_Bos schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:27:

Begrijpelijk dat de advertenties op non-actief zijn gezet, maar is er een regel die hierbij geld, en welke overtreden is?
Die discussie, daar blijf ik ver uit de buurt. Ooit is er voor gekozen om GIFjes toe te laten, ik ga niet aan die keuze toornen. Vandaar dat ik het 'bij mezelf' probeer te houden in de vorm van een feature request.

Ik ga zo met wat custom CSS klooien, eens kijken of ik iets bij elkaar kan foempen waarmee GIFjes in de V&A sector worden geblokkeerd.

Edit: Ja nee dat wordt 'm niet. ;w

[ Voor 3% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 27-02-2020 17:56 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:16

DaFeliX

Tnet Devver

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

AW_Bos schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:27:
Zolang het in informatieve content is, zoals reviews, en V&A hoop ik dat er een gif-detectie in komt. Voor usericons vind ik het prima.

Deze van de Algemene Voorwaarden:
4 Gebruiksvoorschriften Website en plaatsen Content
[...]
iii. geen handelingen verrichten of Content plaatsen die in strijd zijn met wet- of regelgeving, de goede zeden of de openbare orde;
[...]
https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/
En in het bijzonder:
vi. geen handelingen verrichten of Content plaatsen die overlast veroorzaken voor andere Leden of bezoekers van de Website;
[...]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1