Hallo, Ik heb zojuist wat raars mee gemaakt. Ik zat een spelletje te spelen... na een tijdje sloot het spel zomaar af. En daarna weer.... ik Malwarebytes draaien... die vind 2x een één of andere bitcoin miner. Toen wou ik die met malware bytes verwijderen, en toen kwamen de bluescreens. O.A. Critical Proces died. en Whea uncorrectable error. Daarna heb ik de computer een aantal keer geprobeerd op te starten maar elke keer kwam die bluescreen er weer bij tijdens het opstarten.
Toen heb ik windows 10 naar een eerder punt hersteld naar 14 februari, maar ook dit heeft niet geholpen. dezelfde bluescreens bleven maar komen. Daarna heb ik windows 10 maar opnieuw geinstalleerd, dus format drive en windows 10 cd er in en installeren maar.
Nu lijkt het lekker te lopen, maar schijn bedriegt, de computer valt nu zomaar uit zonder wat te melden.
Nu heb ik wat stress tests gedaan voor de cpu en gpu, bij de gpu liep die wel lekker door. maar bij de cpu stress test gaf die errors aan in dat programma en viel die computer weer uit.
Wie kan en wil mij hierbij helpen ?
Computer Specificaties:
Intel Core i5 3550
NVIDIA GeForce GTX 970
Samsung 860 500gb ssd
1x 500gb 2,5hdd 1x 3,5 1tb
16GB Ram 4x 4gb Crucial Ballistix Tactical
ASUS Motherboard INC. P8Z77-M PRO
Voeding Cooler Master GM G450
Toen heb ik windows 10 naar een eerder punt hersteld naar 14 februari, maar ook dit heeft niet geholpen. dezelfde bluescreens bleven maar komen. Daarna heb ik windows 10 maar opnieuw geinstalleerd, dus format drive en windows 10 cd er in en installeren maar.
Nu lijkt het lekker te lopen, maar schijn bedriegt, de computer valt nu zomaar uit zonder wat te melden.
Nu heb ik wat stress tests gedaan voor de cpu en gpu, bij de gpu liep die wel lekker door. maar bij de cpu stress test gaf die errors aan in dat programma en viel die computer weer uit.
Wie kan en wil mij hierbij helpen ?
Computer Specificaties:
Intel Core i5 3550
NVIDIA GeForce GTX 970
Samsung 860 500gb ssd
1x 500gb 2,5hdd 1x 3,5 1tb
16GB Ram 4x 4gb Crucial Ballistix Tactical
ASUS Motherboard INC. P8Z77-M PRO
Voeding Cooler Master GM G450