WhatsApp geeft meldingen niet door

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Beste allen,

Sinds enige tijd (gok na een update?) krijg ik geen rood getalletje meer op mijn whatsapp van het aantal gemiste berichten. Als ik dan op whatsapp druk zie ik ineens dat er in 3 groepen allemaal berichten zijn.

Het gaat alleen om groepen waarvan ik de geluiden uit heb staan. Privé berichten komen binnen met een trilling en dat werkt wel goed.

Maar het is lastig, ik druk nu dus gewoon af en toe op whats app om maar te kijken of er wat is gezegd in whatsapp groepen.

Ik heb al in de instellingen van whatsapp gekeken bij meldingen etc, maar kan niets vinden.

Heb zelfs whatsapp al helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd weer. Maar het is dus nog steeds zo.

Hopelijk weet iemand de oorzaak
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:44
Volgens mij is er iets geupdate de afgelopen tijd. Vroeger kreeg ik ook inderdaad een Badge icoontje bij groepen die ik op Mute had staan, maar tegenwoordig niet meer.

Ik ben hier eigenlijk wel blij mee, want die groepen heb ik niet voor niets op Mute staan.

Je zou ze kunnen Unmuten en de Custom Tone op None kunnen zetten, maar denk dat je dan misschien weer trilmeldingen krijgt. Kan het nu even niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Ah, bedankt.

Weet ik dat het daardoor komt.

Het klopt wat je zegt, sommige groepen wil ik het liefst niet van weten. Maar sommige zijn wel leuk, maar wil niet de hele dag trillingen hebben.

Aparte update wat mij betreft.