Toon posts:

McOwen nu ook nog ontslagen door publicatie op ZDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Niet te geloven wat er over die man heen komt...

Ik kots zo langzamerhand op die Amerikaanse mentaliteit :r

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Achja, stelletje halvezolen daar in United Shit of Apes. Zeker weer iemand een tweede vakantiehuisje nodig ofzo...

Gaat weer lekker daaro...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:02 schreef dredge het volgende:
Ik kots zo langzamerhand op die Amerikaanse mentaliteit :r
Same here :r

Beetje beroerd om hem hierom te ontslaan, zo'n flutsig artikeltje. :(

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

They got to be kidding! :r

Is this a legal reason to fire someone? I doubt it!
However, start quote Russ:"their legal department terminated him". end quote

:r

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
De reden tot ontslag is me nog steeds onduidelijk... Uiterst treurig en onnodig... :(

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

maar 4 woorden voor:

Ohw My F0cking G0d! :{

D3 char(s)

Verwijderd

Schijnbaar mag dit gewoon in de US...

Iemand om deze reden ontslaan (een negatief artikel met een naam van een berdijf) zou in Nederland toch niet zo maar kunnen :? of wel ?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Correct me if i'm wrong:
a) Hij's dus nu 2x ontslagen (of heeft ie de 1e keer zelf ontslag genomen?)
b) Er hangt een celstraf van 30 jaar boven zijn hoofd
c) en een geldboete van dik 1 miljoen gulden.

Er zijn helaas geen woorden uitgevonden om zoiets uit te drukken :(

Verwijderd

Ja het wordt er echt niet leuker op voor McOwen en zijn familie, heb voor een keer maar eens gereageert op het AT forum. Maarja wat ik daar zeg is al door zovelen gezegd. Maarja wat kun je anders zeggen :? :?.

Verwijderd

Zou je een werknemer in dienst houden die een celstraf van 15 jaar boven het hoofd hangt? Ze hebben nu gewoon de eerste de beste reden gegrepen om hem kunnen onstlaan.

Zou ik ook hebben gedaan.

Verwijderd

David McOwen en zijn familie moeten volgens mij onderhand geloven, dat alles wat er fout is op deze planeet hun schuld is. ;(

30 jaar celstraf voor zo iets onbenulligs.

Wil je dat in Nederland krijgen moet je zo ongeveer ehmm, ja wat eigenlijk gedaan hebben? :?

Maar zeker niet voor het draaien van een koetje. :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:17 schreef Rafthor het volgende:
Zou je een werknemer in dienst houden die een celstraf van 15 jaar boven het hoofd hangt? Ze hebben nu gewoon de eerste de beste reden gegrepen om hem kunnen onstlaan.

"Onschuldig tot het tegendeel bewezen is"

Ik geloof niet dat ik voor jou zou willen werken.

Verwijderd

|:(

Verwijderd

This event is turning more tragic every day. One can expect a large exodus of members from TA rc5 to other projects not related to Dnet because of some unfortunate comments made by the head of Dnet. It has already started. I haven't made up my mind yet. I'm still adopting a wait and see and think attitude. Rc5 is deeply ingrained into me... However, I feel for Dave and his family. :(

People tend to forget the human dimension of this event. What matters most is that a man's life is being destroyed before our very eyes and for but a peccadillo. Such a waste... |:(

Verwijderd

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Hij heeft het programma geinstalleerd, en is dus schuldig. Valt weinig aan te doen.

• 0rbit
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:27 schreef Rafthor het volgende:

[..]

Hij heeft het programma geinstalleerd, en is dus schuldig. Valt weinig aan te doen.
Ik heb dat programma ook geinstalleerd; Ben ik nou ook schuldig? Nee, want ik doe het alleen op computers die van mij zijn of op computers waar ik toestemming voor heb.

Dave had weliswaar geen toestemming, maar kom op zeg; 30 jaar gevangenisstraf... Er is volgens mij niets in Nederland dat je kunt doen om dat te krijgen; Misschien volkerenmoord of andere vormen massamoord.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de vraag is nu ook juist, moest hij om toestemming vragen? Hij was namelijk zelf de systeembeheerder, dus kon hij dat zelf ook het beste inschatten imho....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Baklap
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Tja die Amerikanen zijn een beetje ziek... De pesoon in kwestie heeft idd iets gedaan wat hij niet mocht... In Nederland zou dat een vermaning betekenen, in Amerika.. tja

Hypocriet volkje die Amerikanen...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Dave had weliswaar geen toestemming
dus schulig = de gevolgen daarvan onder ogen zien. Dat de straf in amerika iets hoger ligt dan hier is gewoon pech hebben. Wist ie van tevoren toen hij eraan begon vast wel.

De celstraf zal toch wel worden verminderd naar 10 jaar ofzo, dus valt allemaal wel mee. Stond ook iets in de regels over toestemming hebben om het programma te installeren ofzo... zal wel aan mij liggen......

Verwijderd

beetje grof gesteld Rafthor

Verwijderd

Rafthor,
we zullen je uitzwaaien als ze jou komen arresteren met zo'n straf boven je hoofd. Voor laten we zeggen... dat illegale kopietje van windows wat je nu gebruikt. Wij en de kennisen om je heen zullen allemaal zeggen... niet zeiken, net goed. 30 jaar minimaal voor die Rafthor. Ok, what's next..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mooie mentaliteit. In vroeger tijden zou je het goed gedaan hebben als slavendrijver. (no offence verder hoor, jij kunt er ook niks aan doen).

Nooit gehoord van 'unguilty until proven otherwise' zeker?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

1. Hij is schuldig, heeft zonder toestemming het programma geinstalleerd

2. Ik heb al mijn software legaal, dus ik zal geen 30 jaar krijgen. Sorry, geen afscheidsfeestje.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 04 augustus 2001 11:29 schreef Rafthor het volgende:
Nee, dat was op zijn vorige werk. Hij is dus onschuldig bij zijn huidige baan. Beter lezen, wil je?
2. Ik heb al mijn software legaal, dus ik zal geen 30 jaar krijgen. Sorry, geen afscheidsfeestje.
Yeah right, beetje ongeloofwaardig knul.

Virussen? Scan ze hier!

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59

-1 troll :(

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Nee, dat was op zijn vorige werk. Hij is dus onschuldig bij zijn huidige baan
Preventief opruimen noem ik dat.

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Op zaterdag 04 augustus 2001 11:42 schreef Rafthor het volgende:

[..]

Preventief opruimen noem ik dat.
Laat maar gaan, geen woorden verder meer aan vuil maken. Hij heeft zijn mening, de rest een andere.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 04 augustus 2001 11:46 schreef Ercewee het volgende:

[..]

Laat maar gaan, geen woorden verder meer aan vuil maken. Hij heeft zijn mening, de rest een andere.
Inderdaad, maar een ban voor dhr Rafthor lijkt me redelijk op zijn plek. Bij wijze van preventieve maatregel.

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Het *gaat* er helemaal niet om of hij schuldig is of niet. Natuurlijk heeft ie iets gedaan wat niet mag, daar is geen twijfel over. Waar het wel om gaat? De idiote strafmaat.

Verwijderd

Dit bericht is gewijzigd door wildhagen op 04-08-2001 11:48
Ik dacht ff dat je ook wat amerikaanse mentaliteit in je had, maar valt dus wel mee.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Inderdaad, maar een ban voor dhr Rafthor lijkt me redelijk op zijn plek. Bij wijze van preventieve maatregel.
Rafthor gaat wel wat ver, dat ben ik met je eens. maar hem bannen vanwege een meningsverschil gaat ook ver.

ik durf te wedden dat raftor met deze instelling veel vrienden heeft.

Advanced sheep-counting strategies

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op zaterdag 04 augustus 2001 12:13 schreef BrammeS het volgende:

[..]

Rafthor gaat wel wat ver, dat ben ik met je eens. maar hem bannen vanwege een meningsverschil gaat ook ver.
Waarom ...?????

Rafthor zegt:
De celstraf zal toch wel worden verminderd naar 10 jaar ofzo, dus valt allemaal wel mee.
Nou als 10 jaar cel in een amerikaanse gevangenis voor het installeren van de D.net client wel meevalt, dan is een ban voor de ongenuanceerde uitspraken die hij hier doet ook niet zo erg.... (staat ongeveer in dezelfe proporties. :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 04 augustus 2001 12:13 schreef BrammeS het volgende:

[..]

Ging niet om het meningverschil hoor. Maar gewoon een preventief bannetje, je weet maar nooit (zo redeneert hij toch ook?)

Virussen? Scan ze hier!

• Pim.

Pim.

Mischien doet hij over een paar jaar een rare uitspraak en schaad dat GoT/T.net.

Duidelijk en ban dus

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Stel je voor dat iemand in een ander land iets doet wat in jouw ogen niet strafbaaar is. Iemand bedenkt daar een hoge straf voor, zeg zo een 30 jaar ongeveer. (in zijn ogen is het een serieuse misdaad) Veel mensen in een ander land vindt de straf te hoog, en zegt dat het onzin is. "Hier zou je er hoogstens voor ontslagen kunnen worden" "rare mensen die Amerikanen"

En nu lopen mensen te roepen om een ban omdat ik ff mijn mening geef over dit onderwerp. (Neem het ze overigens niet kwalijk, ieder zijn mening en wensen). Dan spreken sommige mensen zichzelf best wel tegen.

Jullie zullen het wel zwaar hebben in het dagelijks leven. Er zullen veel meer mensen komen die met jullie van mening verschillen.

• Flapmo
  • Laatst online: 23-05 21:39

Flapmo

and back is gigi!

Rafter geeft gewoon zijn mening, het argument van ik ban je daarom slaat dus nergens op vind ik. Dat zijn mening nou net ff anders is dan die van jullie/mij kan wezen, jullie zijn toch ook niet allemaal voor ajax??

Whatever, rafter, ben het niet met je eens maar het zij zo.

* Flapmo heeft respect voor meningen, mits ze beargumenteerd zijn

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
waar zit het 'ignore' knopje op GoT? :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

code:
1
2
3
4
|---------|-
| Ignore  |
|      |
|---------|

Verwijderd

In de zaak "Rafthor vs. de rest van het forum" zou ik willen zeggen dat een ban me niet op zijn plaats lijkt, omdat iedereen recht heeft op een eigen mening, ook al staat 'ie recht tegenover de algemene opinie. Bovendien zou een ban (voor een andere mening) een vorm van censuur zijn die ze naar mijn mening alleen in landen gebruiken waar ze een tirannie hebben.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

dat is wat ik 2 postjes hoger zei jah :)

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 13:28 schreef Gizmooh het volgende:
In de zaak "Rafthor vs. de rest van het forum"
Hoezo "rest van het forum"? In principe heeft hij gelijk. Dat hij reageert als een niet nader te noemen dictator van een land in het midden-oosten doet aan het principe niet af

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 13:41 schreef roar het volgende:

[..]

Hoezo "rest van het forum"?
Misschien was meerderheid ipv. rest beter geweest, maar omdat hij door bijna iedereen werd aangevallen op zijn afwijkende mening en ik moeilijk alle namen kan neer gaan zetten leek rest me goed.
En Flapmo je hebt idd. gelijk jij zei iets dergelijks eerder.

• 0rbit
Om even on topic te geraken; Volgens mij is dit geen geldige reden voor ontslag. Het zou het tenminste niet moeten zijn. Dat mag bij zwangerschappen immers ook niet; alhoewel die geen 30 jaar duren :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

giz, jah, en goed dat je het idd waar vindt wat ik zeg :).

• Pim.

Pim.

Flapmo je snapt het dus niet helemaal...:

Het idee van die ban is idd onzin, de uitspraak van Rafthor dat 10 jaar in de bak "best wel mee valt" is net zo'n onzin.

En amerikanen vinden dit net zo'n onzin !!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, -Proxy-, je bent de 1e die hem doorheeft...

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Op zaterdag 04 augustus 2001 12:59 schreef Rafthor het volgende:
Stel je voor dat iemand in een ander land iets doet wat in jouw ogen niet strafbaaar is. Iemand bedenkt daar een hoge straf voor, zeg zo een 30 jaar ongeveer. (in zijn ogen is het een serieuse misdaad) Veel mensen in een ander land vindt de straf te hoog, en zegt dat het onzin is. "Hier zou je er hoogstens voor ontslagen kunnen worden" "rare mensen die Amerikanen"
Het *is* raar. En wel om de simpele reden dat dit een werkgever vs. werknemer zaak is, maar uitgevochten wordt als overheid vs. burger. Als jouw werknemer gekke dingen doet die misschien wel niet aan zijn taakomschrijving voldoen *kun* je helemaal geen celstraffen gaan eisen. De overheid heeft er in dit geval als overheid niets mee te maken, alleen als werkgever. Maar toevallig zit de openbare aanklager in de raad van bestuur van die school... (oid) tja... belangenverstrengeling heet zoiets.
En nu lopen mensen te roepen om een ban omdat ik ff mijn mening geef over dit onderwerp.
Niemand wil jou gebanned hebben. Het ging alleen om de waanzin van jouw 'preventief opruimen'. Dat doe je hooguit met vee, zo ga je niet met mensen om.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Proxy, ik snap het prima, jullie zien 1 groot ding over het hoofd.

de

IK VIND

geeft een mening weer, deze wordt met argumenten aangesterkt en is dus NIMMER fout. Dat jij het hier niet mee eens bent is een 2e, dat verder niets te maken heeft met mijn mening. Jij zegt dat ik het niet snap, ban=onzin tuurlijk, maar dat rafthor anvallen==nog meer onzin.

En ik vind dit alles bij mekaar ook onzin :).
en ik vind die amerikanen ook onzin :).

Sja, ik vind jou eig ook wel onzin ;)

• Pim.

Pim.

Op zaterdag 04 augustus 2001 17:03 schreef Flapmo het volgende:
Sja, ik vind jou eig ook wel onzin ;)
:'( ja ??????????

>:) goh

[off-topic]
zou iemand de rc5 stats kunnen plaatsen ??
[/off-topic]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Sorry proxy, wilde je niet kwetsen ;)

[denk denk]weer zo'n onzin post, dadelijk gaat deze draad naar et onzin forum[/denk denk]

[On-Topic]
Samenvattend zijn de meeste van de hier geposte meningen dus-->

Hij deed iets wat niet mocht maar de straf is absurd hoog.
[/on-topic]
[off-topic]
Hopelijk komen ze bij France-Telecom er niet achter dat ik 1 van hun peeceetjes op rc5 heb staan :p
[/off-topic]

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 08:47
Als je genocide pleegt krijg je maar 19 jaar meer. Waar liggen de verhoudingen??

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kan je beter vragen of die gozer die je aangeklaagt heeft ff naar nederland komt en hem dan vermoorden, krijg je maar 7 jaar voor d8 ik (8>

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op zaterdag 04 augustus 2001 11:25 schreef wildhagen het volgende:

[..]

:o

[mierenneuken]
volgens mij bedoel je : "Innocent until proven guilty."
[/mierenneuken]

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 04 augustus 2001 20:27 schreef RobzQ het volgende:

[..]

:o

[mierenneuken]
volgens mij bedoel je : "Innocent until proven guilty."
[/mierenneuken]
Whatever, mijn engels is een tikje roestig :D

Virussen? Scan ze hier!

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Wat is dit voor topic? Beetje aan het afzeilen? Van mij mag d'r slotje op komen hoor.

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 11:25 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Mooie mentaliteit. In vroeger tijden zou je het goed gedaan hebben als slavendrijver. (no offence verder hoor, jij kunt er ook niks aan doen).

unguilty :D

innocent ;)
Pagina: 1