Verwijderd
Ik kots zo langzamerhand op die Amerikaanse mentaliteit
Gaat weer lekker daaro...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Same hereOp vrijdag 03 augustus 2001 22:02 schreef dredge het volgende:
Ik kots zo langzamerhand op die Amerikaanse mentaliteit
Beetje beroerd om hem hierom te ontslaan, zo'n flutsig artikeltje.
Is this a legal reason to fire someone? I doubt it!
However, start quote Russ:"their legal department terminated him". end quote
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ohw My F0cking G0d!
Verwijderd
Iemand om deze reden ontslaan (een negatief artikel met een naam van een berdijf) zou in Nederland toch niet zo maar kunnen
a) Hij's dus nu 2x ontslagen (of heeft ie de 1e keer zelf ontslag genomen?)
b) Er hangt een celstraf van 30 jaar boven zijn hoofd
c) en een geldboete van dik 1 miljoen gulden.
Er zijn helaas geen woorden uitgevonden om zoiets uit te drukken
Verwijderd
Verwijderd
Zou ik ook hebben gedaan.
Verwijderd
30 jaar celstraf voor zo iets onbenulligs.
Wil je dat in Nederland krijgen moet je zo ongeveer ehmm, ja wat eigenlijk gedaan hebben?
Maar zeker niet voor het draaien van een koetje.
"Onschuldig tot het tegendeel bewezen is"Op vrijdag 03 augustus 2001 23:17 schreef Rafthor het volgende:
Zou je een werknemer in dienst houden die een celstraf van 15 jaar boven het hoofd hangt? Ze hebben nu gewoon de eerste de beste reden gegrepen om hem kunnen onstlaan.
Ik geloof niet dat ik voor jou zou willen werken.
Verwijderd
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:17 schreef Rafthor het volgende:
Zou je een werknemer in dienst houden die een celstraf van 15 jaar boven het hoofd hangt? Ze hebben nu gewoon de eerste de beste reden gegrepen om hem kunnen onstlaan.
Verwijderd
People tend to forget the human dimension of this event. What matters most is that a man's life is being destroyed before our very eyes and for but a peccadillo. Such a waste...
Verwijderd
Hij heeft het programma geinstalleerd, en is dus schuldig. Valt weinig aan te doen.Onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Ik heb dat programma ook geinstalleerd; Ben ik nou ook schuldig? Nee, want ik doe het alleen op computers die van mij zijn of op computers waar ik toestemming voor heb.Op zaterdag 04 augustus 2001 10:27 schreef Rafthor het volgende:
[..]
Hij heeft het programma geinstalleerd, en is dus schuldig. Valt weinig aan te doen.
Dave had weliswaar geen toestemming, maar kom op zeg; 30 jaar gevangenisstraf... Er is volgens mij niets in Nederland dat je kunt doen om dat te krijgen; Misschien volkerenmoord of andere vormen massamoord.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hypocriet volkje die Amerikanen...
Verwijderd
dus schulig = de gevolgen daarvan onder ogen zien. Dat de straf in amerika iets hoger ligt dan hier is gewoon pech hebben. Wist ie van tevoren toen hij eraan begon vast wel.Dave had weliswaar geen toestemming
De celstraf zal toch wel worden verminderd naar 10 jaar ofzo, dus valt allemaal wel mee. Stond ook iets in de regels over toestemming hebben om het programma te installeren ofzo... zal wel aan mij liggen......
Verwijderd
we zullen je uitzwaaien als ze jou komen arresteren met zo'n straf boven je hoofd. Voor laten we zeggen... dat illegale kopietje van windows wat je nu gebruikt. Wij en de kennisen om je heen zullen allemaal zeggen... niet zeiken, net goed. 30 jaar minimaal voor die Rafthor. Ok, what's next..
Mooie mentaliteit. In vroeger tijden zou je het goed gedaan hebben als slavendrijver. (no offence verder hoor, jij kunt er ook niks aan doen).Op vrijdag 03 augustus 2001 23:17 schreef Rafthor het volgende:
Nooit gehoord van 'unguilty until proven otherwise' zeker?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
2. Ik heb al mijn software legaal, dus ik zal geen 30 jaar krijgen. Sorry, geen afscheidsfeestje.
Nee, dat was op zijn vorige werk. Hij is dus onschuldig bij zijn huidige baan. Beter lezen, wil je?Op zaterdag 04 augustus 2001 11:29 schreef Rafthor het volgende:
1. Hij is schuldig, heeft zonder toestemming het programma geinstalleerd
Yeah right, beetje ongeloofwaardig knul.2. Ik heb al mijn software legaal, dus ik zal geen 30 jaar krijgen. Sorry, geen afscheidsfeestje.
Virussen? Scan ze hier!
-1 trollOp zaterdag 04 augustus 2001 11:29 schreef Rafthor het volgende:
2. Ik heb al mijn software legaal, dus ik zal geen 30 jaar krijgen. Sorry, geen afscheidsfeestje.
Verwijderd
Preventief opruimen noem ik dat.Nee, dat was op zijn vorige werk. Hij is dus onschuldig bij zijn huidige baan
Laat maar gaan, geen woorden verder meer aan vuil maken. Hij heeft zijn mening, de rest een andere.Op zaterdag 04 augustus 2001 11:42 schreef Rafthor het volgende:
[..]
Preventief opruimen noem ik dat.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Inderdaad, maar een ban voor dhr Rafthor lijkt me redelijk op zijn plek. Bij wijze van preventieve maatregel.Op zaterdag 04 augustus 2001 11:46 schreef Ercewee het volgende:
[..]
Laat maar gaan, geen woorden verder meer aan vuil maken. Hij heeft zijn mening, de rest een andere.
Virussen? Scan ze hier!
Het *gaat* er helemaal niet om of hij schuldig is of niet. Natuurlijk heeft ie iets gedaan wat niet mag, daar is geen twijfel over. Waar het wel om gaat? De idiote strafmaat.Op zaterdag 04 augustus 2001 11:29 schreef Rafthor het volgende:
Verwijderd
Ik dacht ff dat je ook wat amerikaanse mentaliteit in je had, maar valt dus wel mee.Dit bericht is gewijzigd door wildhagen op 04-08-2001 11:48
Rafthor gaat wel wat ver, dat ben ik met je eens. maar hem bannen vanwege een meningsverschil gaat ook ver.Op zaterdag 04 augustus 2001 11:47 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar een ban voor dhr Rafthor lijkt me redelijk op zijn plek. Bij wijze van preventieve maatregel.
ik durf te wedden dat raftor met deze instelling veel vrienden heeft.
Advanced sheep-counting strategies
Waarom ...?????Op zaterdag 04 augustus 2001 12:13 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Rafthor gaat wel wat ver, dat ben ik met je eens. maar hem bannen vanwege een meningsverschil gaat ook ver.
Rafthor zegt:
Nou als 10 jaar cel in een amerikaanse gevangenis voor het installeren van de D.net client wel meevalt, dan is een ban voor de ongenuanceerde uitspraken die hij hier doet ook niet zo erg.... (staat ongeveer in dezelfe proporties.De celstraf zal toch wel worden verminderd naar 10 jaar ofzo, dus valt allemaal wel mee.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ging niet om het meningverschil hoor. Maar gewoon een preventief bannetje, je weet maar nooit (zo redeneert hij toch ook?)Op zaterdag 04 augustus 2001 12:13 schreef BrammeS het volgende:
[..]
Rafthor gaat wel wat ver, dat ben ik met je eens. maar hem bannen vanwege een meningsverschil gaat ook ver.
Virussen? Scan ze hier!
Duidelijk en ban dus
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
En nu lopen mensen te roepen om een ban omdat ik ff mijn mening geef over dit onderwerp. (Neem het ze overigens niet kwalijk, ieder zijn mening en wensen). Dan spreken sommige mensen zichzelf best wel tegen.
Jullie zullen het wel zwaar hebben in het dagelijks leven. Er zullen veel meer mensen komen die met jullie van mening verschillen.
Whatever, rafter, ben het niet met je eens maar het zij zo.
* Flapmo heeft respect voor meningen, mits ze beargumenteerd zijn
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Verwijderd
Hoezo "rest van het forum"? In principe heeft hij gelijk. Dat hij reageert als een niet nader te noemen dictator van een land in het midden-oosten doet aan het principe niet afOp zaterdag 04 augustus 2001 13:28 schreef Gizmooh het volgende:
In de zaak "Rafthor vs. de rest van het forum"
Verwijderd
Misschien was meerderheid ipv. rest beter geweest, maar omdat hij door bijna iedereen werd aangevallen op zijn afwijkende mening en ik moeilijk alle namen kan neer gaan zetten leek rest me goed.Op zaterdag 04 augustus 2001 13:41 schreef roar het volgende:
[..]
Hoezo "rest van het forum"?
En Flapmo je hebt idd. gelijk jij zei iets dergelijks eerder.
Het idee van die ban is idd onzin, de uitspraak van Rafthor dat 10 jaar in de bak "best wel mee valt" is net zo'n onzin.
En amerikanen vinden dit net zo'n onzin !!
Virussen? Scan ze hier!
Het *is* raar. En wel om de simpele reden dat dit een werkgever vs. werknemer zaak is, maar uitgevochten wordt als overheid vs. burger. Als jouw werknemer gekke dingen doet die misschien wel niet aan zijn taakomschrijving voldoen *kun* je helemaal geen celstraffen gaan eisen. De overheid heeft er in dit geval als overheid niets mee te maken, alleen als werkgever. Maar toevallig zit de openbare aanklager in de raad van bestuur van die school... (oid) tja... belangenverstrengeling heet zoiets.Op zaterdag 04 augustus 2001 12:59 schreef Rafthor het volgende:
Stel je voor dat iemand in een ander land iets doet wat in jouw ogen niet strafbaaar is. Iemand bedenkt daar een hoge straf voor, zeg zo een 30 jaar ongeveer. (in zijn ogen is het een serieuse misdaad) Veel mensen in een ander land vindt de straf te hoog, en zegt dat het onzin is. "Hier zou je er hoogstens voor ontslagen kunnen worden" "rare mensen die Amerikanen"
Niemand wil jou gebanned hebben. Het ging alleen om de waanzin van jouw 'preventief opruimen'. Dat doe je hooguit met vee, zo ga je niet met mensen om.En nu lopen mensen te roepen om een ban omdat ik ff mijn mening geef over dit onderwerp.
de
IK VIND
geeft een mening weer, deze wordt met argumenten aangesterkt en is dus NIMMER fout. Dat jij het hier niet mee eens bent is een 2e, dat verder niets te maken heeft met mijn mening. Jij zegt dat ik het niet snap, ban=onzin tuurlijk, maar dat rafthor anvallen==nog meer onzin.
En ik vind dit alles bij mekaar ook onzin
en ik vind die amerikanen ook onzin
Sja, ik vind jou eig ook wel onzin
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:03 schreef Flapmo het volgende:
Sja, ik vind jou eig ook wel onzin
[off-topic]
zou iemand de rc5 stats kunnen plaatsen ??
[/off-topic]
[denk denk]weer zo'n onzin post, dadelijk gaat deze draad naar et onzin forum[/denk denk]
[On-Topic]
Samenvattend zijn de meeste van de hier geposte meningen dus-->
Hij deed iets wat niet mocht maar de straf is absurd hoog.
[/on-topic]
[off-topic]
Hopelijk komen ze bij France-Telecom er niet achter dat ik 1 van hun peeceetjes op rc5 heb staan
[/off-topic]
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:25 schreef wildhagen het volgende:
[..]
[mierenneuken]
volgens mij bedoel je : "Innocent until proven guilty."
[/mierenneuken]
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Whatever, mijn engels is een tikje roestigOp zaterdag 04 augustus 2001 20:27 schreef RobzQ het volgende:
[..]
[mierenneuken]
volgens mij bedoel je : "Innocent until proven guilty."
[/mierenneuken]
Virussen? Scan ze hier!
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
unguiltyOp zaterdag 04 augustus 2001 11:25 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Mooie mentaliteit. In vroeger tijden zou je het goed gedaan hebben als slavendrijver. (no offence verder hoor, jij kunt er ook niks aan doen).
innocent