Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Vandaag heb ik een nieuwe videokaart geinstalleerd namelijk een 2070 super.
Maar het probleem onder windows is dat ik geen internetverbinding meer heb.
Normal gesproken gebruik ik Linux Mint maar die start dus helemaal niet op.
Als ik tenminste Windows internet heb dan kan ik tenminste wat dingen proberen te downloaden voor linux wat ik nu dus ook niet kan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wanneer ik met mijn tablet op de router inlog kan ik mijn pc zien. Ook als ik bij netwerkstatus kijk zie ik dat ik wel ethernet heb maar de verbinding met de buitenwereld is weg.
Bij apparaatbeheer wordt mijn nieuwe videokaart braaf erkent en oom zie ik voor zover ik het kan zien geen ontbrekende netwerk apparaten.
Voor zover ik zien kan lijkt het erop dat ik wel tot mijn router kom maar verder houdt alles op.
Als ik eerst eens internet op Windows aan de gang heb dan kan ik tenminste weer iets beginnen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Vandaag heb ik een nieuwe videokaart geinstalleerd namelijk een 2070 super.
Maar het probleem onder windows is dat ik geen internetverbinding meer heb.
Normal gesproken gebruik ik Linux Mint maar die start dus helemaal niet op.
Als ik tenminste Windows internet heb dan kan ik tenminste wat dingen proberen te downloaden voor linux wat ik nu dus ook niet kan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wanneer ik met mijn tablet op de router inlog kan ik mijn pc zien. Ook als ik bij netwerkstatus kijk zie ik dat ik wel ethernet heb maar de verbinding met de buitenwereld is weg.
Bij apparaatbeheer wordt mijn nieuwe videokaart braaf erkent en oom zie ik voor zover ik het kan zien geen ontbrekende netwerk apparaten.
Voor zover ik zien kan lijkt het erop dat ik wel tot mijn router kom maar verder houdt alles op.
Als ik eerst eens internet op Windows aan de gang heb dan kan ik tenminste weer iets beginnen.
[ Voor 5% gewijzigd door asset185 op 25-02-2020 22:25 ]