Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk / Game en Adobe Premiere PC voor de vrouw. We spelen CS:GO, Apex Legends etc, daarnaast the usual, youtube, office, mail etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De AOC ultrawide hebben we al hier staan, nu de goede pc er bij bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk het volledige systeem, de huidige pc is aan vervanging toe:
- Kast
- Mobo
- Voeding
- CPU
- GPU
- RAM
- SSD
- HDD
- De ryzen 3600 schijnt prima op de stock te draaien, dus geen aftermarket koeler toegevoegd.
- HDD toegevoegd als opslagplaats voor persoonlijke documenten, foto's etc
- Heel bewust gekozen voor niet top tier CPU, fps verschil met hoge modellen is niet heel groot en op deze manier zit er nog wat rek in op het AM4 socket.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU, want bang-for-buck. Nvidia GPU vanwege Gsync
Wat verwacht je van ons?
Op basis van mijn eigen ervaring, de topics hier op het forum en de BBG heb ik onderstaande PC samengesteld. Zover ik het kan beoordelen is dit een prima samenstelling, echter misschien zie ik iets over het hoofd, past de GPU bijvoorbeeld niet, of kan er ergens een betere keuze gemaakt worden.
Shoot away!
Werk / Game en Adobe Premiere PC voor de vrouw. We spelen CS:GO, Apex Legends etc, daarnaast the usual, youtube, office, mail etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De AOC ultrawide hebben we al hier staan, nu de goede pc er bij bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk het volledige systeem, de huidige pc is aan vervanging toe:
- Kast
- Mobo
- Voeding
- CPU
- GPU
- RAM
- SSD
- HDD
- De ryzen 3600 schijnt prima op de stock te draaien, dus geen aftermarket koeler toegevoegd.
- HDD toegevoegd als opslagplaats voor persoonlijke documenten, foto's etc
- Heel bewust gekozen voor niet top tier CPU, fps verschil met hoge modellen is niet heel groot en op deze manier zit er nog wat rek in op het AM4 socket.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD CPU, want bang-for-buck. Nvidia GPU vanwege Gsync
Wat verwacht je van ons?
Op basis van mijn eigen ervaring, de topics hier op het forum en de BBG heb ik onderstaande PC samengesteld. Zover ik het kan beoordelen is dit een prima samenstelling, echter misschien zie ik iets over het hoofd, past de GPU bijvoorbeeld niet, of kan er ergens een betere keuze gemaakt worden.
Shoot away!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 595,05 | € 595,05 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,37 | € 38,37 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 RGB | € 66,- | € 66,- |
1 | Monitoren | AOC AG352UCG6 Zwart | € 749,- | € 749,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,- | € 79,- |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 112,- | € 112,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.003,32 |
[ Voor 3% gewijzigd door Baken op 25-02-2020 12:46 ]