Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 21:09
.

[ Voor 99% gewijzigd door saken op 30-01-2022 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dit lijkt me meer een kwestie van AVG dan van WOB, dus kijk hier eens: https://autoriteitpersoon...cyrechten/recht-op-inzage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:24
Hoe heb je de verzoeken gedaan en heb je ook via een andere manier proberen contact op te nemen?
Zou namelijk zelf eerst naar ze bellen met de vraag waarom je niets op je verzoeken hoort, ipv een andere partij in te schakelen. Maar wellicht heb je dat al gedaan...

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gron74
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:08
Ik heb geprobeerd een heldere berekening te krijgen voor de eigen bijdrage voor een verpleeghuis. Ze konden het niet uitleggen. Dat was wel heel bijzonder. Met de gegevens op de site kwam ik er niet uit. Ik heb het er maar bij gelaten, 'het zal wel goed zijn' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 21:09
.

[ Voor 99% gewijzigd door saken op 30-01-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is een afspraak om langs te gaan een mogelijkheid? Dan kun je perssonlijk en face-to-face met iemand praten en zaken duidelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:56
saken schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:12:
wat men verstaat onder 'een redelijke termijn' na eerste verzoek en of ik hier het standaard formulier van de overheid voor kan gebruiken.

https://www.rijksoverheid...lieringebrekestelling.pdf
4:13 awb lid 2:
De [...] redelijke termijn is in ieder geval verstreken wanneer het bestuursorgaan binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag geen beschikking heeft gegeven, noch een mededeling [hoe lang het gaat duren] heeft gedaan.
Volgens mij kan je dat standaardformulier inderdaad gebruiken. Maar nog wel even wachten dus.
Pagina: 1