Vorig jaar ben ik overgestapt naar United Consumers, iedere maand krijg ik het verbruik van mijn "slimme meter". Momenteel overstroomt mijn mailbox van de mails met het verbruik van duizenden andere gebruikers.
Zijn er gebruikers die dit ook hebben? Want behalve postcode/huisnummer in iedere mail staan ook duizenden namen en emailadressen in het "to" veld. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar "door drukte", dus ik vermoed dat meerdere mensen aan het bellen zijn met hetzelfde probleem.

/edit: Het onderwerp van de mail bevat postcode/huisnummer combinatie. Het to-veld bevat inmiddels 6000+ namen/email combinaties (iedere mail worden het er meer).
/edit2: De stroom van mails lijkt nu gestopt, teller staat op 6670
/edit3: Melding datalek bij AP gedaan
Zijn er gebruikers die dit ook hebben? Want behalve postcode/huisnummer in iedere mail staan ook duizenden namen en emailadressen in het "to" veld. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar "door drukte", dus ik vermoed dat meerdere mensen aan het bellen zijn met hetzelfde probleem.

/edit: Het onderwerp van de mail bevat postcode/huisnummer combinatie. Het to-veld bevat inmiddels 6000+ namen/email combinaties (iedere mail worden het er meer).
/edit2: De stroom van mails lijkt nu gestopt, teller staat op 6670
/edit3: Melding datalek bij AP gedaan
[ Voor 17% gewijzigd door Ypho op 25-02-2020 11:51 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile