Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-02 22:08
Ik zag dat LG binnenkort uit komt met een Art Gallery TV, een beetje zoals de Samsung the Frame met de one-connet box.

YouTube: LG's New Gallery Design OLED TVs

https://www.lg.com/nl/televisies/lg-55EA8809-gallery-oled-tv

Hartstikke gaaf natuurlijk, want deze komt zonder de soundbar waar de TV hardware in is verwerkt. Alles zit gewoon in het scherm en het geheel is maar 2cm dik.

Maar dat betekent dus dat al je HDMI- en stroomkabels over de wand gaan lopen en dat verpest het geheel weer. Dan is zo'n one-connect-box misschien toch wel beter, dan heb je gewoon 1 glasvezel daardje lopen.

Hoe zien jullie dit voor je?

Let me share my screen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is dit niet vergelijkbaar met de Samsung Frame?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:29

CeesKees

I rest my Kees

ken schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:05:
Is dit niet vergelijkbaar met de Samsung Frame?
Aviv1 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:55:
Ik zag dat LG binnenkort uit komt met een Art Gallery TV, een beetje zoals de Samsung the Frame met de one-connet box.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:32
Als je zo'n tv aan de muur gaat hangen lijkt het me ook wel de moeite waard om een kabelgoot in de muur te freezen. Dan zie je helemaal gen kabels meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:40

Oekol

waka waka hey hey

Bartske schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:08:
Als je zo'n tv aan de muur gaat hangen lijkt het me ook wel de moeite waard om een kabelgoot in de muur te freezen. Dan zie je helemaal gen kabels meer.
Dit is echt het beste ooit. Ik heb dus al een 'schilderij' aan de muur hangen met 5 kabels/hdmi etc in de tv naar apparaten. Via goot in de muur weggefreesd. Ziet er zo vet uit!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:40
Voor mensen met een receiver of een multiroom distributie systeem (Vb over HDBaseT) is de « glasvezel kabel » met connect box een onding, en dan is het rechtstreeks kunnen aansluiten van de enige hdmi (of deze nu optische of koper is laat ik in het middel) echt een uitkomst.
En inderdaad, als je de laatste 10jaar hebt gebouwd of verbouwd dan heb je, als je een beetje mee bent, wel het nodige inbouw werk gedaan om een tv aan de muur te kunne hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazer013
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-06 09:02
Volgens Tweakers is het typenummer 55EA8809 al een model uit 2014. Benieuwd naar de nieuwe modellen Art TV's, maar prijzen zullen denk > 2500 euro zijn bij introductie voor een 55 inch. Benieuwd hoe statisch kunst tonen op een OLED ivm inbranden.

We hebben een goot in de muur en gekeken naar de Samsung Frame 55 inch. Qua specs lijkt deze op de 55QLED60r en zit volgens mij 500 euro verschil in prijs. Bij de Frame krijg je een wallmount, lijst, one connect box. Is de art modus te vergelijken met ambiance mode op de andere Samsung Qled TV's?

@road rebel Waarom is de connect box een onding als je een receiver hebt? Je kan de receiver toch met 1 HDMI aansluiten op de box en de rest via de receiver.

• Aviv1
In 2020, there will be five OLED TV brands from which to choose. That's a significant leap forward. Vizio, Philips, and Chinese brand Konka will all bring OLED TVs to the U.S. this year, and that can only mean one thing: OLED TV prices will be dropping..

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:38
Denk dat je deze bedoeld, staat op mijn verlanglijstje voor dit jaar, hopelijk komen ze binnenkort met een prijs en datum wanneer ie leverbaar is :9

• Aviv1
3p0x schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:26:
Denk dat je deze bedoeld, staat op mijn verlanglijstje voor dit jaar, hopelijk komen ze binnenkort met een prijs en datum wanneer ie leverbaar is :9
Dat is hem denk ik.. Maar ik dacht dat ze die unit ook in 55 inch hadden...

77 inch vind ik een beetje tokkie...

Pagina: 1