Verwijderd

Topicstarter
Na lang twijfelen en vergelijken is mijn keuze toch gevallen op de M105 ipv Rex6000.

Nog maar 1 vraag is er over :) werkt de M105 samen met m'n Nokia 6210? en werken dan alle programma's ook meteen? niet dat straks de helft van de proggies niet werkt.

En ja ik heb goed gezocht :) maar kwam maar weinig topix tegen met problemen.. misschien werkt het trouwens allemaal meteen perfect en zijn er daarom weinig vragen over :)

Of kan iemand mij nog van de M105 afpraten? Try me zou ik zeggen :)

Verwijderd

neu koop maar.. tis niet mijn geld :)

Verwijderd

ik weet niet of 'ie samenwerkt met de 6210, maar ik weet wel dat ie fijn werkt :) gebruik hem zelf namelijk ook al een tijdje en ben er zeer tevreden over.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Tjah, ben nog steeds geen fan van de M10x serie omdat ik ze ronduit lelijk vind. Maar ik ben dan ook niet van de nokia-met-verwisselbare-frontjes generatie :)

Als je ze nog kunt vinden zijn IIIxe's nog steeds de betere koop. Flashrom, 25% meer scherm, etc etc etc :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
IIIxe is ook wel een stuk groter..

Volgens mij moet het gewoon werken (ik neem aan dat je wilt internetten enzo), als je maar data-gesprekken kunt doen met je abo (maar dat kan meestal wel gewoon).

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wappen i.i.g. :S ik weet niet of dat onder data valt bij Libertel 60. En dat Acolyte57 ze niet mooi vindt wist ik al :)

en door het gebrek aan flashrom bij die M10x kan ik het OS niet upgraden lijkt me? naja ik ga morgen wel is kijken :) kan goed zijn dat ik met een Vx ofzo thuis kom :(

Verwijderd

moet je niet zoveel geld meenemen :)

• Acolyte57

Acolyte57

Of zoveel geld meenemen dat je meteen voor de M505 kan gaan ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
hmm jah eerst pinnen en cash betalen das ook een id :)

thanx dude :)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 00:14
Wappen valt buiten de belbundel !
en is idd "data" verkeer.

Dit weet ik heel zeker ik werkte voor Vizzavi

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vxjes zijn nu lekker goedkoop (nouja, wat heet..). Bij mijn Ben-abo gaat wap trouwens gewoon van de belbundel af hoor..

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij heb ik die weleens in een bundel samen gezien, 6210 + palm 105

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ik dank u voor uw hulp maar tis stiekem de Palm Vx geworden :)

• Acolyte57

Acolyte57

Hehehehehe. Goede keus :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook sinds een uurtje een Palm Vx!!

Verwijderd

Topicstarter
ik lekker langer NANANANANNANANAA :) :P

wie heeft er software die er op MOET Staan??

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Ik heb ook een Vx.

Software die er op moet staan...

Weinig, hangt er van af wat je wilt, mail, blocks, teremini en nog wat avantgo en wap-spul.

Bericht hierboven

• Acolyte57

Acolyte57

Wordsmith
Datebk (3 of 4 naar smaak)
Supernames
Thinkdb 2

Die progs raad ik iig iedereen aan als 'basis' programmas om te draaien.

Voor de rest hangt het af van wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ff zoeken dan naar proggies :)

ik heb 1 probleempje :( als ik met m'n 6210 verbinding wil maken met een interpretprovider krijg ik een time out bij het controleren van het wachtwoord.

Telefoon zet een data verbinding op, wachtwoord is goed en krijgt verbinding maar na een tijdje geeft ie een timeout error. Is een normale internet (eentje voor de PC dus) hier geschikt voor of moet ik iets speciaals hebben? :)

• Acolyte57

Acolyte57

Ik heb gewoon een normaal inbel abbo (van de UT) dat ik gebruik over een C35i, daar is niks speciaals aan, en het werkt perfect...

Pagina: 1