Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Smart app voor alles incl. zelf scherm bouwen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DBrunings
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10-2020
Zelf heb ik philips hue, nedis smartlife en google home in huis. Zo zijn de volgende zaken geautomatiseerd:
-.lampen (10-tal)
- smart plugs (6-tal, o.a. zwembad, fontein, non-smart tafellamp, sierhaard)
- zonnescherm
- screen
- samsung tv
- functionaliteiten google home

Binnenkort waarschijnlijk ook een nest thermostaat

Vroeger had ik een tablet in de huiskamer liggen met all4hue er op. Dit bood mij de mogelijkheid om een standaard scherm te tonen met alle knoppel/functionaliteiten die ik nodig had voor mijn plhilips hue lampen (inclusief plugs). De tablet fungeerde als een soort basisstation waarvandaan ik alles kon bedienen.

Met de uitbreiding van functionaliteit (Nedis smartlife voor het zonnescherm/screen en google home) voldoet all4hue niet meer aangezien ik dan niet de mogelijkheid heb om de andere zaken te bedienen.

Toch wil ik graag een tablet (of vergelijkbaar) als basisstation in huis hebben voor het bedienen van alle functionaliteiten.

Ik ben daarom op zoek naar een app die het volgende kan:
- Connectie/integratie met google home/hue/smartlife
- Zelf een scherm of widget kunnen bouwen (welke knoppen/functionaliteit worden getoond)
- Geschikt voor android

Voor het scherm is het van belang dat ik knoppen kan aanmaken waar een commando aan hangt, bijvoorbeeld:
- knop voor google home om mijn telefoon te bellen
- google home/spotify muziekbediening (play/pause/next)
- knoppen voor zonnescherm en screen open en dicht
- knoppen voor de lampen in de huiskamer
- scene of kleur selectie voor de genoemde lampen
- agenda widget

Bestaat een dergelijke app? Zie ik functionaliteit in de google home app over het hoofd?

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn hier niet o.a. Home Assistant en Domoticz niet voor bedoeld?