Apple ID funds/credits overdragen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cit7
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Ik heb twee Apple ID accounts. Ik wil er daar één van blijven gebruiken.
Op Apple ID 1 heb ik nog 15 euro aan "credits". Dat was eerst 10 euro maar daar heb ik vrolijk 15 euro van gemaakt omdat ik las dat je een Gift card kunt sturen naar iemand maar dat kan pas vanaf 15 euro.

Blijkt (onderaan: Learn more) dat dat zo'n gift card niet met je Apple ID credit wordt betaald maar dat je daar apart voor moet betalen. Met andere woorden, die 15 euro aan credits kan ik daar niet voor gebruiken. *snip* flame

Ik ga het account niet meer gebruiken. Die 15 euro ben ik kwijt? Of weet iemand nog een andere mogelijkheid om er iets nuttigs mee te doen?

[ Voor 2% gewijzigd door Daedalus op 25-02-2020 19:56 ]

Beste antwoord (via Cit7 op 26-02-2020 15:14)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je kan het account toevoegen aan family sharing, dan kan je er apps mee kopen die je dan deelt met de rest van “de familie”. Met jezelf dus als je de enige bent in de groep.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je kan het account toevoegen aan family sharing, dan kan je er apps mee kopen die je dan deelt met de rest van “de familie”. Met jezelf dus als je de enige bent in de groep.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:12
Voor je die functie kunt gebruiken moet je wel een ander betaal methode toevoegen, want ook voor de aanschaf van apps door familie word geen Apple credit gebruikt. Die is strikt persoonlijk.
Dus alleen het account met de credit kan apps kopen met die credits. Bij familyshare kan wel de rest, na aanschaf door de eerste persoon, er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Huur er drie films van via iTunes, heb je ook een leuk weekend ;)