account verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views sinds 30-01-2008

• tiger_2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Hey,

Ik heb een account hier onder mijn eigen mail adres. Maar ik wil graag een nieuw account hebben. Is het mogelijk om mijn oude account te verwijderen?

Tiger

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nee, dat kan niet. Dubbele registraties worden gebanned. Nieuwe registratie is geen reden voor een nieuwe nick, sorry

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
... De ene keer mag het wel, en de andere keer niet...

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:02 schreef saviour het volgende:
Kun jij je niet uit discussies houden waar je niets te zoeken hebt? Danku :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

(offtopic)
Traag: je had toch een nieuw icoon? :?
(ontopic)
Tiger_2000: waarom zou je een nieuw account willen dan?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Over het hebben van 2 accounts gesproken....
wat mij betreft mag dit account wel weer worden gebanned (da's m'n oude account, was ooit wel al eens gebanned, maar is met BC3 zo te zien weer ge-unbanned)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Operations: done :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Thanx

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:03 schreef Traag het volgende:

[..]

Kun jij je niet uit discussies houden waar je niets te zoeken hebt? Danku :)
Heb je wel eens gehoord van een publiek forum?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

heb je wel eens gehoord van orde verstoren?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:46 schreef saviour het volgende:

[..]

Heb je wel eens gehoord van een publiek forum?
Ach.. hou toch allebei op! Warmte en zo.. jeweetwel. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:47 schreef Jotti het volgende:
heb je wel eens gehoord van orde verstoren?
Heb je wel eens gehoord van zeggen waar het op staat?

Verwijderd

vinden jullie het ook zo warm buiten? :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:48 schreef saviour het volgende:
Ja, en Traag ook:
Nee, dat kan niet. Dubbele registraties worden gebanned. Nieuwe registratie is geen reden voor een nieuwe nick, sorry

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:48 schreef saviour het volgende:

[..]

Ik ben het ook zo vaak niet eens, maar ik hou m'n smoel hier omdat het voor de adjes en de topicstarter is, maybe a nice advice 4 u? >:)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:49 schreef RobinVR het volgende:
vinden jullie het ook zo warm buiten? :)
Jah. Moordend. Ik slaap al meer dan een week niet meer dan 4 à`5 uur per nacht.

Echt verrot gewoon

;) ;) ;) ;)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

inderdaad... saviour: wil je alsjeblieft je nuttig gaan maken ofzo? je bent een beetje lastig hier nu. tja, nu zeg ik eens waar het op staat. nadeel voor jou is dat mijn richtlijnen bindend zijn.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:50 schreef hervaz het volgende:

[..]

Ik ben het ook zo vaak niet eens, maar ik hou m'n smoel hier omdat het voor de adjes en de topicstarter is, maybe a nice advice 4 u? >:)
Neuh, als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat :)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:51 schreef saviour het volgende:

[..]

Neuh, als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat :)
En als je door moderators verzocht wordt je uit de discussie te houden, dan moet je dat ook doen :)

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:50 schreef Jotti het volgende:
inderdaad... saviour: wil je alsjeblieft je nuttig gaan maken ofzo? je bent een beetje lastig hier nu. tja, nu zeg ik eens waar het op staat. nadeel voor jou is dat mijn richtlijnen bindend zijn.
Ik maak me al nuttig hiero.

• Hyp Hyper
Ik zie dat jullie allemaal een leuk ICQ bloempje hebben. Ga daar lekker verder zou ik zeggen! :)

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:52 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

En als je door moderators verzocht wordt je uit de discussie te houden, dan moet je dat ook doen :)
Nee, dat is meer een vorm van machtsmisbruik imho.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nee, dat is een vorm van machtsGEbruik om potentieël vervelende mensen uit serieuze discussies te weren (ja jij hoort je nu aangesproken te voelen, shuh! shuh!)

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:47 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Ach.. hou toch allebei op! Warmte en zo.. jeweetwel. :P
Helemaal mee eens.

Kloontjes zijn verboden, en volgens mij is de policy: het eerste acount is je enige. Latere worden dus gesloten (als je al een tijd post). Dit wordt nu ten uitvoer gebracht, en als je dat niet bevalt, dan moet je maar een topic starten met dat je dat onzin vindt met argumenten. (ow, "maar hij mocht het ook" is geen argument).

Volgens mij is het in het verleden ook weleens andersom geweest, en ik meen me zelfs te herinneren dat ik daarin ook reageerde met "kloontjes mogen toch niet? :?". Toen wees ik dus een modje op het niet nakomen van de policy, en toen was ik gelijk een matennaaier :?. (niet volgens die mod, overigens)

Maarja, dit is dus volgens de policy.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:54 schreef Jotti het volgende:
Nee, dat is een vorm van machtsGEbruik om potentieël vervelende mensen uit serieuze discussies te weren (ja jij hoort je nu aangesproken te voelen, shuh! shuh!)
Potentieel kun je gerust weglaten hier.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jawel, maar ik moet correct blijvan natuurlijk he. Je hebt wel volkomen gelijk overigens.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Potentieel kun je gerust weglaten hier.
Oh leuk, nog een temp mod met de grote broek aan :Z

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 16:52
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:56 schreef saviour het volgende:

[..]

Misschien een beetje to-the-point reactie van exirion maar wat een arrogante reactie terug (weer)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Niks 'temp mod'. Volledig moderator die jij serieus dient te nemen. Nu een laatste sommering om nu hier je biezen te pakken, mijn geduld is niet grenzeloos. Zeker niet met stokers.

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:56 schreef saviour het volgende:
Exirion is 'gewoon' mod :)
Ennuh mensen, ga lekker slapen allemaal oid :) Veels te warm om dit soort ruzies te maken.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:57 schreef Jotti het volgende:
Niks 'temp mod'. Volledig moderator die jij serieus dient te nemen. Nu een laatste sommering om nu hier je biezen te pakken, mijn geduld is niet grenzeloos. Zeker niet met stokers.
Ik verdedig me gewoon terug tegen jullie hoor :)

Mijn 1e reactie was nml gemeend. Het komt voor dat mensen zich de ene keer wel opnieuw mogen reggen, en de andere keer niet. Ik meen dat er in de afgelopen dagen zelfs nog iemand is geweest die het mocht.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja ok, geweldig, now hit the street... ik begin dik tabak te krijgen van dit gezever.

• Hyp Hyper
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:59 schreef saviour het volgende:

[..]

Mijn 1e reactie was nml gemeend. Het komt voor dat mensen zich de ene keer wel opnieuw mogen reggen, en de andere keer niet. Ik meen dat er in de afgelopen dagen zelfs nog iemand is geweest die het mocht.
Toch klopte je opmerking niet. 'de ene keer wel de andere keer niet' suggereert een ongeveer 50/50 verhouding. Dat is niet het geval. Een dergelijk verzoek wordt vrijwel nooit gehonoreerd. Die enkele keer 'wel' waar jij het over zou hebben moeten hebben zou je kunnen zien als de uitzondering op de regel.

Dit alles uit observatie. :)

edit: leestekentjes geplaatst.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:00 schreef Jotti het volgende:
Ja ok, geweldig, now hit the street... ik begin dik tabak te krijgen van dit gezever.
Wat denk jij nou eigenlijk? Dat jij samen met je mod vriendjes gezellig tegen mij mag posten en dat ik niets terug zeg? Wrong.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:02 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]

Toch klopte je opmerking niet. 'de ene keer wel de andere keer niet' suggereert een ongeveer 50/50 verhouding. Dat is niet het geval. Een dergelijk verzoek wordt vrijwel nooit gehonoreerd. Die enkele keer wel waar jij het over zou hebben moeten hebben zou je kunnen zien als de uitzondering op de regel.

Dit alles uit observatie. :)
Nou oke, het was dan misschien verkeerd geformuleerd. Maar ik denk dat de meeste mensen heus wel zullen begrijpen wat ik ermee bedoel.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:02 schreef saviour het volgende:

[..]

Wat denk jij nou eigenlijk? Dat jij samen met je mod vriendjes gezellig tegen mij mag posten en dat ik niets terug zeg? Wrong.
Het gaat er niet om DAT je iets terugzegt, maar vooral ook op de manier waarop je CONSTANT iets terugzegt...

• Hyp Hyper
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:03 schreef saviour het volgende:

[..]

Nou oke, het was dan misschien verkeerd geformuleerd. Maar ik denk dat de meeste mensen heus wel zullen begrijpen wat ik ermee bedoel.
Uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden. Anders leidt regelgeving tot een starre uitvoering.

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:03 schreef saviour het volgende:

[..]

Uitzonderingen bevestigen de regel...

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:59 schreef saviour het volgende:

[..]

Hier meen ik me toch een beetje achter te moeten scharen (ook al ben ik maar een temp-mod met een grote broek aan :?). Het was idd een week of twee geleden (kan ook drie of vier zijn).

weer wordt er bot gereageerd en gaat het van kwaad tot erger.. Allemaal, mods én Saviour. Ik dacht dat dat nieuwe sticky topic van GaMeOvEr wel duidelijk was... niet dus ;(.

Nou moest saviour wel gelijk duidelijk maken dat het weleens anders is geweest, maar dat deed-ie mijns inziens redelijk netjes... Het was wellicht niet nodig geweest, maar het mag wel... anders moet je hier ook een SU-policy gaan maken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:03 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Het gaat er niet om DAT je iets terugzegt, maar vooral ook op de manier waarop je CONSTANT iets terugzegt...
Vind je het gek?

Ik hoef ook maar iets te posten in LA en ik ben meteen al bezig met relschoppen etc. Met het vergelijken van de Crew met dictators etc.

en als je mijn eerste post even rustig leest, dan zie je dattie helemaal niet kwaad bedoeld is. Maar als er dan zo op gereageert wordt dan kun je dit soort verdere reacties van mij verw88 ja.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:02 schreef saviour het volgende:
[..]
JIJ wrong. Right I am. Als ik zeg dat je moet nokken, dan nok jij. Niet mee eens? Ga ergens anders heen waar het 'beter' is. Buurmans gras is altijd groener. Wat denk jij nou eigenlijk? Dat jij gezellig de sfeer hier kan lopen verzieken? WRONG! Ik geef je hierbij je laatste waarschuwing wegens orde verstoren /bashen, volgende keer word je op de keien gesmeten. Ik heb nu echt mijn centenbek vol van jou. En ik ben niet de enige, trust me. Als ik je een tip mag geven (nee niet dat met die schoenen): hou je gedeisd...

• Hyp Hyper
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:05 schreef saviour het volgende:

[..]

Vind je het gek?

Ik hoef ook maar iets te posten in LA en ik ben meteen al bezig met relschoppen etc. Met het vergelijken van de Crew met dictators etc.

en als je mijn eerste post even rustig leest, dan zie je dattie helemaal niet kwaad bedoeld is. Maar als er dan zo op gereageert wordt dan kun je dit soort verdere reacties van mij verw88 ja.
Da's de warmte. :) Als jij dat ook even inziet, zijn we nu klaar.

• saviour
  • Niet online
Nou moest saviour wel gelijk duidelijk maken dat het weleens anders is geweest, maar dat deed-ie mijns inziens redelijk netjes... Het was wellicht niet nodig geweest, maar het mag wel... anders moet je hier ook een SU-policy gaan maken.
Hier wil ik even kort op doorgaan;

Ik heb mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat jullie mij niet meer in zon kwaad licht zien dmv een topic over HlpDsK dat ik vind dattie veranderd is (wat ik ook meen), een compliment voor de mooie FAQ van GaMeOvEr...

Maar het maakt echt helemaal nix uit wat ik post, het valt toch elke keer weer verkeerd.

En een reactie als de eerste in dit topic van mij; zo ben ik nou eenmaal.
Als ik iets zie waarvan ik denk dat het goed is dan zeg ik dat ook. Als ik weer eens een user zie die gaat huilen om een gesloten topic oid, dan zeg ik ook dattie niet zo zielig moet doen.

Maar daar schijnt de meerderheid van de crew makkelijk overheen te lezen.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:06 schreef Jotti het volgende:

[..]

JIJ wrong. Right I am. Als ik zeg dat je moet nokken, dan nok jij. Niet mee eens? Ga ergens anders heen waar het 'beter' is. Buurmans gras is altijd groener. Wat denk jij nou eigenlijk? Dat jij gezellig de sfeer hier kan lopen verzieken? WRONG! Ik geef je hierbij je laatste waarschuwing wegens orde verstoren /bashen, volgende keer word je op de keien gesmeten. Ik heb nu echt mijn centenbek vol van jou. En ik ben niet de enige, trust me. Als ik je een tip mag geven (nee niet dat met die schoenen): hou je gedeisd...
Lees mn post hierboven maar eens.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmm ik kan mij herinneren dat de 1e reply nog ontopic was, misshien tijd om probleem op te lossen en slotje?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Arno

Arno

PF5A

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:09 schreef saviour het volgende:
Laatste waarschuwing en keien, klinkt je bekend?? Mooi :)

Jeremy Clarkson

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:08 schreef saviour het volgende:

[..]

Hier wil ik even kort op doorgaan;

Ik heb mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat jullie mij niet meer in zon kwaad licht zien dmv een topic over HlpDsK dat ik vind dattie veranderd is (wat ik ook meen), een compliment voor de mooie FAQ van GaMeOvEr...

Maar het maakt echt helemaal nix uit wat ik post, het valt toch elke keer weer verkeerd.

En een reactie als de eerste in dit topic van mij; zo ben ik nou eenmaal.
Als ik iets zie waarvan ik denk dat het goed is dan zeg ik dat ook. Als ik weer eens een user zie die gaat huilen om een gesloten topic oid, dan zeg ik ook dattie niet zo zielig moet doen.

Maar daar schijnt de meerderheid van de crew makkelijk overheen te lezen.
Je moet eens proberen om het anders te zeggen, op een andere toon, ik denk dat dat heeeel veel scheelt.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:09 schreef saviour het volgende:
[..]
Ik lees de hele thread. Dat zou ik ook maar doen als ik jou was. Dingen als 'laatste waarschuwing' enzo. En nu NOKKEN.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:10 schreef Traag het volgende:

[..]

Laatste waarschuwing en keien, klinkt je bekend?? Mooi :)
Een reactie als dit slaat ook gewoon weer nergens op. Het voegt helemaal nix toe aan de discussie.

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:11 schreef Jotti het volgende:

[..]

Ik lees de hele thread. Dat zou ik ook maar doen als ik jou was. Dingen als 'laatste waarschuwing' enzo. En nu NOKKEN.
WTF?!

Wat jij wil man, bah!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 22:02 schreef saviour het volgende:
Stel DAT je hiermee gelijk zou hebben, dan zou het natuurlijk ook kunnen dat de crew vanaf nu pertinent consequent wil zijn. En wat is jouw doel dan? Probeer je ze daar nu ineens op aan te vallen? Waarom?

Als de crew een consequent beleid wil uitstippelen, dan wordt dat door mensen zoals jij onderuit gehaald. Jij bent er in mijn ogen gewoon op uit om onrust te stoken in LA discussies. Het maakt niet uit wat je zegt, als het de crew maar pissig maakt.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Als u wilt dat ik uwen status niet changeer naar 'banned', dan zou ik nu maar gauw even een eindje afnokken. Laatste keer.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:13 schreef saviour het volgende:

[..]

WTF?!

Wat jij wil man, bah!
Tjonge jonge tis hier toch niet 1 grote kleuterklas?

PSN

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Mensen alsjeblieft.

Dit heeft helemaal geen zin, dit kweekt problemen in plaats van dat het dit oplost.

En aangezien dese disxussie tussen 2 personen lijkt te gaan, wil ik van de vrijheid gebrik maken jullie op de Nieuwe LA-FAQ te wijzen.

Deze bied de mogenlijkheid om deze discussie in wat rustiger omgeving voort te zetten.

• Hyp Hyper
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:14 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Tjonge jonge tis hier toch niet 1 grote kleuterklas?
Ja.. sommige modjes incluis, helaas.

Koel toch allemaal even af. Dit leidt nergens toe. Saviour moet niet zeuren en de modjes moeten hem negeren. Met dit blijven doorzagen schieten we niet op. Niemand is daar bij gebaat! Straks is Saviour gebanned en heeft Jotti een rooie kop! :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:18 schreef Hyp Hyper het volgende:
[..]

...en heeft Jotti een rooie kop! :)
Die heb ik toch al van al dat bier :Y)

Verwijderd

Jeetje, wat doen we weer allemaal onverdraagzaam zeg!

Men kijkt ook helemaal niet WAT men te melden heeft, alleen hoe men het doet...

Mensen, zorg eens dat je de slimste bent en ga niet kwaad met kwaad bestrijden (dat is alleen maar de druppel op de ....)

Dus dat men massaal gaat roepen van "NOKKEN, laatste waarschuwing anders zout je maar op" enzo vind ik een beetje kinderachtig, reageer liever op dat wat men (wat erg ongenuanceerd) brengt!

(Nu hopen dat ik geen laatste waarschuwing krijg :P)

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:19 schreef Jotti het volgende:

[..]

zuuperd :P

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:19 schreef Jotti het volgende:

[..]

aha, drankprobleem? ;)

* YakuzA ook :P

PSN

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:21 schreef Sjaak2000 het volgende:
(Nu hopen dat ik geen laatste waarschuwing krijg :P)
Neuh :)
Maar 'wij' kennen dit heerschap al langer, that is.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Dus dat men massaal gaat roepen van "NOKKEN, laatste waarschuwing anders zout je maar op" enzo vind ik een beetje kinderachtig!
Het is moeilijk om deze topic puur objectief te bekijken als je weet dat degene waar het nu even om gaat al een tijd lang structureel onrust aan het saaien is in zo'n beetje elke crew-kritische LA-topic. Hij weet zelf verdomd goed waar ie mee bezig is.

Verwijderd

Dus dat men massaal gaat roepen van "NOKKEN, laatste waarschuwing anders zout je maar op" enzo vind ik een beetje kinderachtig!
Dit heeft te maken met het eerdere gedrag van de persoon die die waarschuwingen krijgt.
Iedereen doet hier zijn best om rustig met elkaar te discussiëren.
Laat je vooral niet afleiden door het gezever met een aantal notoire relschoppers, de crew staat voorts geheel open voor kritiek.

• Hyp Hyper
Is Saviour nu gebanned of is hij het verstandigst gebleken??

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:25 schreef Hyp Hyper het volgende:
Is Saviour nu gebanned of is hij het verstandigst gebleken??
Niet gebanned.

Verwijderd

Nou ja, ik reageer ook alleen op wat ik op het moment zie gebeuren...

Als ik het totaal fout heb, sorry...

Tip: saviour en modjes, ga eens praten over icq ofzo... dan komt het maybe tot een beter gesprek

• saviour
  • Niet online
Vinden jullie het zelf niet erg laag om mij te verbieden om in dit topic te posten, en vervolgens over mij gaan spuien :?

En wat ik bedoelde met mijn verhaal (wat niemand wat kan boeien blijkbaar, want alleen ik ben fout.) dat is dus precies wat er staat in het topic van mij over GaMeOvEr :(

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

hit the road!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:28 schreef Jotti het volgende:
hit the road!
and don't you come back no more... ;)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:26 schreef saviour het volgende:
Vinden jullie het zelf niet erg laag om mij te verbieden om in dit topic te posten, en vervolgens over mij gaan spuien :?

En wat ik bedoelde met mijn verhaal (wat niemand wat kan boeien blijkbaar, want alleen ik ben fout.) dat is dus precies wat er staat in het topic van mij over GaMeOvEr :(
Hmm, maar ik mag toch wel opmerken dat je je bijzonder onverstandig gedraagt in dit topic. Ik bedoel, je proclameert min of meer de verstandigste te zijn, maar door steeds weer te reageren (en hoe!) laat je precies het tegenovergestelde zien.

Er zijn de laatste tijd veel topics verziekt met offtopic discussie en tussendoor opmerkingen in LA, ik denk dat dat nu terecht voorkomen wordt. Dat je vervolgens zo gaat dwarsliggen is je eigen keuze, maar alles behalve verstandig.

• saviour
  • Niet online
Ja sorry hoor Nego..

Maar als je op een gegeven moment de halve crew tegen je hebt, en mensen blijven over je posten in een bepaalde thread dan is het nog wel eens moeilijk om te stoppen met posten daar. Maar goed, ik ga nu maar de road hitten ofzo.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 23:35 schreef saviour het volgende:
Maar als je op een gegeven moment de halve crew tegen je hebt, en mensen blijven over je posten in een bepaalde thread dan is het nog wel eens moeilijk om te stoppen met posten daar.
Ga nou _asjeblieft_ niet ineens de gebeten hond spelen zeg :Z Je bent al een hele tijd niets anders aan het doen dan stoken in allerlei LA topics. Je intentie is overduidelijk, en vind je het gek dat je dan de halve/hele crew over je heen krijgt. Dat is nou precies waar je om gevraagd hebt, en ga nu niet het heilige boontje spelen. Het slachtoffer van de gewelddadige oppermachtige crew :z

• Buzzman
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 23:35 schreef saviour het volgende:
Ja sorry hoor Nego..

Maar als je op een gegeven moment de halve crew tegen je hebt, en mensen blijven over je posten in een bepaalde thread dan is het nog wel eens moeilijk om te stoppen met posten daar. Maar goed, ik ga nu maar de road hitten ofzo.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar kijk gewoon eens naar jou postgedrag, je post meer als de helft alleen maar in [forum=15], vind je dat zelf nu ook niet een beeeetje overdreven?

Dan vind ik het niet gek dat wij beginnen te denken dat je dit expres doet... Geef me eens ongelijk?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik vind het mooi geweest. Als de topicstarter nog iets aan te kaarten heeft, mag ie een nieuw topic openen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.