Hoi mede-tweakers,
Ik ben aan het dubben na veel zoeken tussen de volgende 2 laptops:
Acer Aspire 5 A515-54G-50LM (hier) of de
HP Pavilion 15-cs2615nd (hier). Enige verschil wat ik kon vinden is de uitbreidbaarheid van het geheugen, de Acer kan je tot 16gb uitbreiden, de HP niet.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Word, Excel, Powerpoint, Email, Surfen op het internet, etc, alledaags gebruik. Wel moet er een numeriek toetsenbord opzitten, alsmede achtergrondverlichting van het toetsenbord.
Wil je gamen? Misschien af en toe een (eenvoudig) spelletje
Video's of foto's bewerken? Nee
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Ja
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Schatting ca. 500-700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. Af en toe, maar vooral in huis (kamer - zolder - tuin).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Nee.
Graag jullie advies! Thx.
Ik ben aan het dubben na veel zoeken tussen de volgende 2 laptops:
Acer Aspire 5 A515-54G-50LM (hier) of de
HP Pavilion 15-cs2615nd (hier). Enige verschil wat ik kon vinden is de uitbreidbaarheid van het geheugen, de Acer kan je tot 16gb uitbreiden, de HP niet.
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Word, Excel, Powerpoint, Email, Surfen op het internet, etc, alledaags gebruik. Wel moet er een numeriek toetsenbord opzitten, alsmede achtergrondverlichting van het toetsenbord.
Wil je gamen? Misschien af en toe een (eenvoudig) spelletje
Video's of foto's bewerken? Nee
Of gewoon een beetje surfen en mailen? Ja
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Schatting ca. 500-700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. Af en toe, maar vooral in huis (kamer - zolder - tuin).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Nee.
Graag jullie advies! Thx.