Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem 1440p gamen zoals COD MW/ Apex Legends en toekomstige GTA 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil er +- €1000 aan uitgeven. Excl. Monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb alleen een muis en toetsenbord. Monitor moet ik nog erbij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Zolang alles maar soepel loopt en met elkaar goed om kan gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn gaming pc een 10% boost geven door RGB erbij te hebben. Zoals RGB ram/koelers/gpu etc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en tips. Ik heb een lijst samengesteld maar weet niet of die 100% werkt en de beste "bang for buck" is voor €1000 met RGB.
Deze lijst heb ik samengesteld.
Deze monitor zat ik aan te denken maar weet niet of dit wel goed is eigenlijk
pricewatch: AOC Q27G2U/BK Zwart
Ik wil met dit systeem 1440p gamen zoals COD MW/ Apex Legends en toekomstige GTA 6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil er +- €1000 aan uitgeven. Excl. Monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb alleen een muis en toetsenbord. Monitor moet ik nog erbij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor een bepaald merk. Zolang alles maar soepel loopt en met elkaar goed om kan gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn gaming pc een 10% boost geven door RGB erbij te hebben. Zoals RGB ram/koelers/gpu etc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en tips. Ik heb een lijst samengesteld maar weet niet of die 100% werkt en de beste "bang for buck" is voor €1000 met RGB.
Deze lijst heb ik samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 97,- | € 97,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 459,99 | € 459,99 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG6 RGB | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.008,89 | ||
Deze monitor zat ik aan te denken maar weet niet of dit wel goed is eigenlijk
pricewatch: AOC Q27G2U/BK Zwart
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2