Toon posts:

Ambient light in Audi A4 Black Edition 2018

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort eigenaar van een Audi A4, Black edition uit 2018. in de prachtige kleur Quantum grijs.
In de verkoop advertentie (Mobile.de) stond de optie ambient light vermeld. Ik ging er dus vanuit dat ik het interieur licht kon aanpassen naar diverse mooie kleurtjes! Helaas, de ambient light optie bij mijn auto voorziet alleen in het lichter en donker zetten van wit licht, kleuren kan ik niet kiezen :-(

Ik heb via een Audi forum op FB al begrepen dat er dus verschillende opties worden (of werden) aangeboden door Audi. Dat had ik dus nooit begrepen. (Staat ook nergens in de optie lijst van 2018).

Ik zou de "kleuren versie" toch graag willen hebben.Mijn vraag is nu: is dit later nog aan te passen/ in te bouwen, of wordt dit een hele ingrijpende operatie? Of is dit software matig aan te passen in VCDS wellicht?

Ik ben benieuwd!!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2020 16:20 . Reden: fout in tekst ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels al uit. Reageren niet meer nodig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Verwijderd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:07:
Ik ben er inmiddels al uit. Reageren niet meer nodig :|
Is het mogelijk? Kun je de oplossing met ons delen?

Veel rijplezier trouwens, met of zonder gekleurd licht in het interieur is het een geweldig mooie auto. :)

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:48
Nog even als aanvulling. In de prijslijst staan het wel degelijk; https://www.autohoogenboo...ijst_Audi_A4-aug-2018.pdf

QQ2 is met kleuren. Je zult alleen QQ1 hebben.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023