saviour heeft de inhoud van de tekst gewoon heel goed op zich in laten werken en is tot de conlcusie gekomen dat het een erg goed stuk isOp vrijdag 03 augustus 2001 21:04 schreef Webgoodie het volgende:
Staat er ook nog maar iets meer dan 20 uur![]()
* kamstra agrees trouwens 100% met saviour, bravo GaMeOvEr
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Was ook errug veel tekstOp vrijdag 03 augustus 2001 21:04 schreef Webgoodie het volgende:
Staat er ook nog maar iets meer dan 20 uur![]()
[edit]
Nah, dat kwoten werkt ook niet als iedereen dat gaat doen
Maar, stukkie is treffend idd.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Maar het is gewoon een goed geschreven stuk vind ik.
*kuch* goed gedaan GaMeOvEr *kuch*
They made me do it.
check ook:Op vrijdag 03 augustus 2001 21:17 schreef saviour het volgende:
Ja, ik ben niet veel online geweest
Maar het is gewoon een goed geschreven stuk vind ik.
[topic=196848]
daar is het geloof ik een beetje uit voortgevloeid.
This too shall pass
Maar ik vond het topic te lang om te lezen
Kan iemand even een samenvatting ervan makenOp vrijdag 03 augustus 2001 21:40 schreef saviour het volgende:
Maar ik vond het topic te lang om te lezen
They made me do it.
Advanced sheep-counting strategies
Users en mods hebben een normale discussie kunnen houden over grijze gebieden in de FAQ's en een HK ban die naar aanleiding van de discussie ongedaan is gemaakt, Bravo modjes
(zo ongeveer d8 ik
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bij deze :
GaMeOvEr ->Topper van de week.
Wie is de volgende?
van wie?Op vrijdag 03 augustus 2001 22:16 schreef YakuzA het volgende:
en een HK ban die naar aanleiding van de discussie ongedaan is gemaakt
They made me do it.
die van sharkyOnlineOp vrijdag 03 augustus 2001 22:24 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
van wie?
PSN
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Moet je poepen?Op vrijdag 03 augustus 2001 22:40 schreef JvS het volgende:
Op vrijdag 03 augustus 2001 22:42 schreef saviour het volgende:
[..]
Moet je poepen?
PSN
En ook al weet GaMeOvEr zelf wel heel goed wat ik daar mee bedoel, voor de anderen verduidelijk ik het met de url: [topic=196947]
't kan voor een heleboel mensen beslist geen kwaad om dat even aandachtig door te nemen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
*zucht*Op vrijdag 03 augustus 2001 22:42 schreef saviour het volgende:
[..]
Moet je poepen?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit bedoel ik nou.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:18 schreef Jotti het volgende:
[..]
*zucht*
Hij gebruikt een smilie zo van; houd je mond oid. Dan probeer ik er een geintje over te maken, en dan zit ik fout!
Voor het geval dat je eroverheen hebt gelezen; dit hele topic is een groot compliment van mij naar GaMeOvEr.
Verwijderd
Oh hemel .. sta ik nu weer op je zwarte lijstje?
Heb ik het nou verkeerd of ben jij zelf degene die ontzettend veel van dat soort posts plaatst?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:25 schreef HlpDsK het volgende:
OF je houdt gewoon je nutteloze opmerkingen voor je. "Moet je poepen" valt daar ook onder.
Oh hemel .. sta ik nu weer op je zwarte lijstje?
JvS plaatst alleen een smilie, een erg vreemde smilie. Ik maak er een geintje over (wat jullie wel leuk hadden gevonden als het van een ander is), en dan ben ik degene die verkeerd zit.
Verwijderd
wat uiteraard een superleip geintje isOp vrijdag 03 augustus 2001 23:29 schreef saviour het volgende:
[..]
Heb ik het nou verkeerd of ben jij zelf degene die ontzettend veel van dat soort posts plaatst?
JvS plaatst alleen een smilie, een erg vreemde smilie. Ik maak er een geintje over (wat jullie wel leuk hadden gevonden als het van een ander is), en dan ben ik degene die verkeerd zit.
PSN
Zei de man met 15k+ posts...Op vrijdag 03 augustus 2001 23:29 schreef HlpDsK het volgende:
Je ziet spoken. Ik zet zelden een dergelijke reactie neer. En jij meent je werkelijk overal mee te moeten bemoeien.
En toch zie ik veel van dat soort reacties van jou in bijv. SG hoor.
Dat soort reacties waarop jij veel commentaar krijgt van users.
Leg me dan eens uit wat er zo verkeerd aan isOp vrijdag 03 augustus 2001 23:30 schreef YakuzA het volgende:
[..]
wat uiteraard een superleip geintje is
Ik vond em wel grappig, het was nix persoonlijks. En zoals ik al vaker heb gezegd, gebruik ik die smilie voor poepen
Wat trouwens niet achterwege laat dat ik nog steeds niet snap dat JvS die smilie in eerste instantie heeft gepost, en zijn bedoeling daarachter...
in een topic over een uitleg van GameOver dat je wat tolerant moet zijn gaan een mod en user semi-flamen.
vaag.
This too shall pass
Jij bent nu volwassen bezig wil je zeggen? I vraag hier toch op een normale toon wat er mis is etc. en dan kom jij emt zon opmerking.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:34 schreef Jotti het volgende:
Nou geweldig... en please hou op met melken nu. Ga anders bij DPC ofzo, genoeg koeien.
Hey, wat grappig. M'n laatste post in die andere topic is hier ook van toepassingOp vrijdag 03 augustus 2001 23:37 schreef saviour het volgende:
Jij bent nu volwassen bezig wil je zeggen? I vraag hier toch op een normale toon wat er mis is etc. en dan kom jij emt zon opmerking.
Ga nou _asjeblieft_ niet ineens de gebeten hond spelen zegJe bent al een hele tijd niets anders aan het doen dan stoken in allerlei LA topics. Je intentie is overduidelijk, en vind je het gek dat je dan de halve/hele crew over je heen krijgt. Dat is nou precies waar je om gevraagd hebt, en ga nu niet het heilige boontje spelen. Het slachtoffer van de gewelddadige oppermachtige crew
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Men vindt dat ik loze opmerkingen maak etc. Dan vraag ik er op een normale manier naar, precies zoals jullie het zo graag willen. En dan is het nog niet goed. Das lekker.
Je lijkt de enige te zijn die er zo over denkt, maar dat zal niet zo gauw tot je doordringen vrees ikOp vrijdag 03 augustus 2001 23:42 schreef saviour het volgende:
Hey wat grappig, wederom is het een hoop geblaat.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Misschien ben ik wel de enige hier met een beetje gezond verstand, maar dat zal wel niet snel tot je doordringen vrees ik.. sjj.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:43 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je lijkt de enige te zijn die er zo over denkt, maar dat zal niet zo gauw tot je doordringen vrees ik
Dát is niveau wil je zeggen?
Jullie willen blijkbaar op hetzelfde niveau blijven als in die andere thread, fine.
Verwijderd
Dan begrijp je ons verkeerd.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:45 schreef saviour het volgende:
Jullie willen blijkbaar op hetzelfde niveau blijven als in die andere thread, fine.
Ik stel voor dat we in deze thread gewoon weer ontopic gaan.
saviour: als je serieuze kritiek hebt op het beleid van de crew, zou je er dan ajb een nieuw topic voor willen openen.
Kritiek is _altijd_ welkom
Jij bent hier de enige die bij z'n volle verstand elke topic induikt met de intentie om lekker te gaan flamen en trollen. Je doet niet anders, dus please gimme a break...Op vrijdag 03 augustus 2001 23:45 schreef saviour het volgende:
Misschien ben ik wel de enige hier met een beetje gezond verstand, maar dat zal wel niet snel tot je doordringen vrees ik.. sjj.
Er mag NU al geprobeerd worden hiermee te beginnen.mods:
Dikkere huid kweken. Ook al komt het over als gezeur, iemand wil iets duidelijk maken. Probeer op de boodschap te letten, niet op de toon, ook al kan het erg lastig zijn. Het is een onderdeel van je job als mod om met (harde) kritiek om te gaan. Probeer hier zo goed mogelijk mee om te gaan. (jaja, makkelijker gezegd dan gedaan.)
Probeer tijd voor jezelf als mens te nemen. Laat jezelf niet opfokken, dit creeert een negatieve spiraal. Probeer het los te laten. Remember : je _laat_ jezelf frustreren.
users :
Zie een slotje niet als een persoonlijke aanval op je eer of persoon.
Als je ergens mee zit, zeg het dan. krop het niet op. Maar: neem de tijd voor je posting, doe het netjes, niet een scheldkannonade. Bij schelden krijg je wat anderen ook zien : Iemand wil een discussie starten en het eindigt met een slotje. Dat willen we niet. (De gemoederen lopen soms hoog op, kun je beter het topic dicht mikken voordat mensen dingen zeggen die ze niet menen, of later de gevolgen van ondervinden.)
Users en mods.
Probeer elkaar wat krediet te geven. Ga er niet vanuit dat de ander per defenitie het slechtste voorheeft.
[typo in quote is ook een typo]
? weet jij wat.
Je kent me niet eens.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die bij z'n volle verstand elke topic induikt met de intentie om lekker te gaan flamen en trollen. Je doet niet anders, dus please gimme a break...
En Jotti; so what
Ik ben hier niet om te flamen en trollen zoals jullie denken, en ik ben hier al helemaal niet om zoveel mogelijk crewmembers voor mij te winnnen.
Ik open morgen wel een nieuw topic.
Ik vrees dat deze regels niet van toepassing zijn in het geval van een chronische recidivist als waar we nu mee te maken hebben. Iemand die een keer te ver gaat, ok. Iemand die een keer z'n beheersring verliest, ok.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:48 schreef PokkeNoise het volgende:
Er mag NU al geprobeerd worden hiermee te beginnen.
Maar we hebben het hier over stelselmatig discussies kapotmaken met gestook en getroll. Hij ondermijnt hiermee gewoon de verstandhouding tussen crew en user.
Verwijderd
Waarom blijft iedereen de discussie nou steeds voeren?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:49 schreef Jotti het volgende:
Dat is helemaal waar, zij het niet dat er een bekende in het spel is...
Wie is de wijste en stopt nu met de beschuldigingen maken over en weer?
Zoals al gezegd... maybe kunnen we ontopic gaan
Edit: ik bedoel dus... Niet meer op elkaar ingaan
<center><font size="5">[/offtopic]</font></center>
GaMeOveR, geweldige FAQ, thumbs up.
Ja, dat zeg ik toch?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:51 schreef Jotti het volgende:
Prima. Hou wel het gebash achterwege, wil je? Als je wilt bashen, kan je ook linux installeren.
Morgen zal ik in alle rust een nieuw topic openen, ik verw8 dan echter wel van jullie dat jullie ook in alle rust reageren.
? weet jij wat.
Heb je groot gelijk in, misschien dat iemand zo vriendelijk wil zijn om deze op slot te zetten zodat ik een nieuw topic kan openen voor GaMeOvEr?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:52 schreef Negotiator het volgende:
<font size="1">Het lijkt me verstandig dat je even je eigen topic opent als je hierop wilt doorgaan saviour, in plaats van andere topics hiermee te "vervuilen". Dit overigens als goedbedoelde tip.</font>
<center><font size="5">[/offtopic]</font></center>
GaMeOveR, geweldige FAQ, thumbs up.
Mooi, for now: Einde discussie en welterusten.Op vrijdag 03 augustus 2001 23:52 schreef saviour het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch?
Morgen zal ik in alle rust een nieuw topic openen, ik verw8 dan echter wel van jullie dat jullie ook in alle rust reageren.
Dit topic is gesloten.
![]()