Freeze+zwart scherm tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-09-2023
Goedeavond allen.

ik heb ongv 1half week geleden een nieuwe game pc samengesteld een redelijke budget one met de volgende componenten:

CPU: AMD Ryzen 7 3700X WRAITH 3600 AM4 BOX
GPU: MSI 8GB D5 RX 590 ARMOR 8G OC
PSU: Shark WPM Gold ZERO 650W
Moederbord: Asus TUF GAMING X570-PLUS X570
Behuizing: Sharkoon TG4 Blue ATX
SSD: SSD 240GB 350/500 A400 SA3 KIN
HDD: Seag 1TB ST1000DM010 7200 SA3
RAM: D416GB 3200-16 Viper Steel PAT

PC loopt perfect is stil en blijft op goede tempr. CPU rond de 35-45 en.

het probleem ligt hem bij het game onder het game loopt telkens de game vast ( freeze ) en na paar seconde volgt er een zwarte scherm( monitor is nog steeds aan ) dit duurt een x seconden springt weer op normaal beeld naar de game ene x refreshed de game en bij sommige games sluit de game af. hierbij is de monitor nog steeds actief en kan ik gewoon andere dingen vervolgen. PS: geen FPS drops/losses en tempr beide CPU en GPU of normaal.

Games: BDO op max settings en op LOW en lower dan low-freeze_>zwart scherm_>resfresh en ik kan de game weer spelen.
Wolcen: max en low settings_> Freeze_>zwart scherm_>spel sluit zich af.

bij andere bezig heden op de pc zoals youtube, films kijken etc editing montage nergens geen last van en alles super smooth.

ik heb van alles geprobeerd en word er nu wel erg gek van en hoop dat jullie mij kunnen helpen met een oplossing!

MVG

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Lees je post nog eens door want hier is echt geen chocola van te maken. Je begint met dat je pc super loopt terwijl dat helemaal niet zo is ;).

Gebruik hoofdletters aan het begin van een zin en schrijf woorden gewoon helemaal uit want je gebruikt nu soms afkortingen die helemaal niet bestaan. Daardoor wordt je post erg lastig leesbaar terwijl we je wel willen helpen.

Tevens het geschreeuw uit je topictitel gehaald want dat is nergens voor nodig.