Prime video op kpn kastje geeft geen nederlandse audio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 22:56
Beste mede-tweakers,

Ik zit met het volgende. Omdat ik geen smart-tv heb kijk ik via het kpn-kastje (soms :)) naar primevideo. Wanneer ik via de pc kijk en ik selecteer nederlandse audio-stream, dan wordt de (kinder)serie nederlands gesproken. Als ik via het kpn kastje nederlands gesproken selecteer in de opties (zelfde serie en aflevering) dan blijft deze engels gesproken. Is dit een bug of doe ik iets fout?

Hoor graag of anderen dit ook hebben en of het op te lossen is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Wat zei de KPN klantenservice?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• no_way_today
Die zeiden dat ik het aan Centurius moest vragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat is dat nou weer voor opmerking, heb je überhaupt al wat geprobeerd of gezocht?

[ Voor 82% gewijzigd door Wintervacht op 23-02-2020 19:16 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:30
De beste oplossing in deze is de telefoon pakken, 0800-0402 te bellen en het eens te vragen. Zet het antwoord hier eens, dan hebben wij er ook wat aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:53
Andros schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:16:
Zet het antwoord hier eens, dan hebben wij er ook wat aan :)
Dus jullie hebben er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Kpn klantenservice :+ zeker gesproken, anders zou ik geen topic starten, overigens kan ik die opmerkingen na mijn vraag wel waarderen 8) : Hun antwoord is dat het niet aan het kastje ligt. Het ligt aan Amazon Prime. Ik gaf aan dat het kastje sowieso niet bekend staat om zijn snelheid, maar dat dit dan wel heel lang duurt. Zelf denk ik dat het aan de verwerkingstijd ligt, misschien dat het Nederlandse audiospoor het na enige tijd wel gaat doen. Het enige advies dat zij gaven was om bij het kastje de stroom eraf te halen, de bekende 20 seconde te wachten, en kijken of het dan wel werkt. Aan mijn snelheid ligt het niet, glasvezel. Tot nu toe geen soelaas. Het probleem is nu wel een topic geworden bij Kpn.

[ Voor 4% gewijzigd door no_way_today op 24-02-2020 16:34 ]

Pagina: 1