*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
gewoon met 5mhz en als hij begint te flippen weer terugzetten
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Zal wel in de FAQ staan: ik zou stapjes van 5 doen, en als je rare streepjes krijgt wat terug, net zoalng tot je een goed beeld hebt.
Temp, boeit niet zo, je krijgt vanzelf slecht beeld als het te heet word, ik weet dat mijn Viper550 niet aan te raken is, als die langer dan een uur aan staat, maar hij kan tot 150 graden aan geloof ik, dus dat is het prob niet
Temp, boeit niet zo, je krijgt vanzelf slecht beeld als het te heet word, ik weet dat mijn Viper550 niet aan te raken is, als die langer dan een uur aan staat, maar hij kan tot 150 graden aan geloof ik, dus dat is het prob niet
ik heb nu core op 190 en mem ook
ik heb nu soms paar gekke streepjs in beeld
1 bij 5 pxs ofzo
moet ik dan stoppen??
en kan core meestal meer hz hebben als mem:?
ik heb nu soms paar gekke streepjs in beeld
1 bij 5 pxs ofzo
moet ik dan stoppen??
en kan core meestal meer hz hebben als mem:?
Verwijderd
hang van de kaart af, bij nieuwe kaarten is mem sneller dan core, bij oa mijn kaart ongeveer gelijk.
core hoog = heet!
mem hoog = belangrijker dan core
Maaar idd, als je gekke streepjes krijgt die eerst niet had, moet je een beetje naar bedenen
core hoog = heet!
mem hoog = belangrijker dan core
Maaar idd, als je gekke streepjes krijgt die eerst niet had, moet je een beetje naar bedenen
Heb je DDR geheugen?
Ik krijg mijn Asus v7100, geforce 2mx, 32 mb sdram probleemloos op core:200 en mem:200, maar deze hoeven dus niet gelijk te zijn.
Meestal kan core hoger dan mem geloof ik.
Maar als je nu al streepjes krijgt... Dat is wel vlug vindt ik. Ik heb alleen maar een heatsink op mijn videokaart zitten, geen fan dus. Dus bij jou zou die makkelijk op 200 moeten kunnen geloof ik.
Ik krijg mijn Asus v7100, geforce 2mx, 32 mb sdram probleemloos op core:200 en mem:200, maar deze hoeven dus niet gelijk te zijn.
Meestal kan core hoger dan mem geloof ik.
Maar als je nu al streepjes krijgt... Dat is wel vlug vindt ik. Ik heb alleen maar een heatsink op mijn videokaart zitten, geen fan dus. Dus bij jou zou die makkelijk op 200 moeten kunnen geloof ik.
stond net allebei op 190 en
net toen ik die vorige post gepost had rebootte hij vanzelf.....
en nu heb ik op 185/185 ook al bij cursor gekke pixels
is toch wel weinig 10 mhz overclocken ofnie??
btw zit een heatsink op en er zit nog een 120 mm sunon voorin lucht op te blazen....
en had net gevoeld....rond koor was ie "warm" en de rest was lauw
:?
----edit---
nou pc hing alweer (op 185/185) wou ik core op 180 zetten en mem op 190 hopaah meteen dikke strepen en toen hing ie weer
ligt dat dan aan progje?? keb win2k kweenie of het wat uitmaakt
en nu heb ik op 185/185 ook al bij cursor gekke pixels
is toch wel weinig 10 mhz overclocken ofnie??
btw zit een heatsink op en er zit nog een 120 mm sunon voorin lucht op te blazen....
en had net gevoeld....rond koor was ie "warm" en de rest was lauw
:?
----edit---
nou pc hing alweer (op 185/185) wou ik core op 180 zetten en mem op 190 hopaah meteen dikke strepen en toen hing ie weer
ligt dat dan aan progje?? keb win2k kweenie of het wat uitmaakt
hmm toch raar
ik had mijn oude hercules gf 2 mx (oem) van 175/166 naar 217 en 212 oc-ed (met gewoon 1 klein fannetje op de core gezet als xtra koeling)
superstabiel en zonder artifacts
ik had mijn oude hercules gf 2 mx (oem) van 175/166 naar 217 en 212 oc-ed (met gewoon 1 klein fannetje op de core gezet als xtra koeling)
superstabiel en zonder artifacts
wat voor voeding heb je?Op vrijdag 03 augustus 2001 20:34 schreef Tusk het volgende:
stond net allebei op 190 en
want dit is een typisch geval van een tekort aan stroom
een 300/350 oem voeding is dan niet genoeg
een 300watt inwin/ enermax daarentegen wel
Verwijderd
Ook hiervoor is er natuurlijk een voltage mod. Een 120 Ohm weerstandje over de 1e twee pootjes van links van het spannings regel IC op de kaart solderen.. 
De MX'jes hebben bijna allemaal hetzelfde spannings regelaar IC er op zitten.
Met deze mod ga je met de Vcore van 1.9 naar 2.5 of in die richting. Ik zou wel een fan er op zetten, da
Het geheugen laat ik hier maar staan op 175, de core staat ergens op 235 rotsstabiel.
(250 wil ook wel, maar ik vindt dat niet volledig stabiel..)
(Elsa Gladiac MX, 50x50x15 fannetje op de MX heatsink met touwtjes
Digitaal temp. metertje van blokker (buitenthermo a 10 piek) met die sensor, geeft altijd temps onder de 33 graden hier aan op het koelblokje van de MX.)

(PS ik denk dat dit dus NIET klopt voor mx200 en mx400 kaarten...)
De MX'jes hebben bijna allemaal hetzelfde spannings regelaar IC er op zitten.
Met deze mod ga je met de Vcore van 1.9 naar 2.5 of in die richting. Ik zou wel een fan er op zetten, da
Het geheugen laat ik hier maar staan op 175, de core staat ergens op 235 rotsstabiel.
(250 wil ook wel, maar ik vindt dat niet volledig stabiel..)
(Elsa Gladiac MX, 50x50x15 fannetje op de MX heatsink met touwtjes
Digitaal temp. metertje van blokker (buitenthermo a 10 piek) met die sensor, geeft altijd temps onder de 33 graden hier aan op het koelblokje van de MX.)

(PS ik denk dat dit dus NIET klopt voor mx200 en mx400 kaarten...)
Pagina: 1