Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, 1440p +60hz gaat meer dan voldoende zijn gezien ik nu zit te typen op een 5 jaar oud budget systeem, AMD E2 uit een winkel die kort daarna weg was om ruimte te maken voor een andere winkel
Doom 2016 en Eternal gaan de eerste games zijn om mee te beginnen zodra de nieuwe machine binnen is.
Starcraft2 wil ik over gaan doen met alles op ultra, daar is deze build hopelijk wel overkill voor
Muziek, of, Audiobrouwen zoals ik het eigenlijk noem is een passie.
Ik wil los kunnen gaan met Fruity Loops.
Proberen uit te zoeken welke audio codec(?) op een moederbord daar het beste voor is was voor mij een vruchteloze tocht op Google. Dus als iemand een vergelijkbaar moederbord dat betere audio levert weet gaat de build daar omheen.
In het kader van future proof ga ik voor X570.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1500 en 2000 eur in totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers & Koptelefoon, voor de rest moet het met toetsenbord en al een nieuw systeem worden.
M'n huidige scherm, 1080x1920 60hz 21.5inch wil ik als secundair houden, voor met knopjes draaien in fruity loops, niet om te gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo goed als een heel nieuw systeem dus
Is de voeding overkill of in het kader van future proof juist een goed idee?
Mijn lange termijn planning is nu een mooie machine te laten assembleren en er later zelf upgrades in te zetten.
Ik rook en m'n locatie kan snel behoorlijk stoffig en warm worden.
Een handige kast is dus een vereiste, tips daarover zijn zeer welkom
Een mooi toetsenbord met ledjes die per toets ingesteld kunnen worden, zodat ik kan zien welke toetsen geluid maken en welke niet en kleuren kan laten corresponderen met tonenschaal...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Fanboy zijn is een gevoel!
Maar als er logische redenen zijn om een Intel + Nvidia build om bovenstaande heen te maken sta ik er wel voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denken nodig te hebben, eisen en wensen zijn imo overlappende zaken
Ga je overklokken?
Wie weet?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang for Buck is wel de hoofdfactor.
Nauw na Future Proof.
Klopt het lijstje met m'n tekst?
Zijn de 3 extra fans bovenop een goed idee of slechts extra geluid en kleurtjes?
Voornamelijk gamen, 1440p +60hz gaat meer dan voldoende zijn gezien ik nu zit te typen op een 5 jaar oud budget systeem, AMD E2 uit een winkel die kort daarna weg was om ruimte te maken voor een andere winkel
Doom 2016 en Eternal gaan de eerste games zijn om mee te beginnen zodra de nieuwe machine binnen is.
Starcraft2 wil ik over gaan doen met alles op ultra, daar is deze build hopelijk wel overkill voor
Muziek, of, Audiobrouwen zoals ik het eigenlijk noem is een passie.
Ik wil los kunnen gaan met Fruity Loops.
Proberen uit te zoeken welke audio codec(?) op een moederbord daar het beste voor is was voor mij een vruchteloze tocht op Google. Dus als iemand een vergelijkbaar moederbord dat betere audio levert weet gaat de build daar omheen.
In het kader van future proof ga ik voor X570.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1500 en 2000 eur in totaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers & Koptelefoon, voor de rest moet het met toetsenbord en al een nieuw systeem worden.
M'n huidige scherm, 1080x1920 60hz 21.5inch wil ik als secundair houden, voor met knopjes draaien in fruity loops, niet om te gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo goed als een heel nieuw systeem dus
Is de voeding overkill of in het kader van future proof juist een goed idee?
Mijn lange termijn planning is nu een mooie machine te laten assembleren en er later zelf upgrades in te zetten.
Ik rook en m'n locatie kan snel behoorlijk stoffig en warm worden.
Een handige kast is dus een vereiste, tips daarover zijn zeer welkom
Een mooi toetsenbord met ledjes die per toets ingesteld kunnen worden, zodat ik kan zien welke toetsen geluid maken en welke niet en kleuren kan laten corresponderen met tonenschaal...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Fanboy zijn is een gevoel!
Maar als er logische redenen zijn om een Intel + Nvidia build om bovenstaande heen te maken sta ik er wel voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denken nodig te hebben, eisen en wensen zijn imo overlappende zaken
Ga je overklokken?
Wie weet?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang for Buck is wel de hoofdfactor.
Nauw na Future Proof.
Klopt het lijstje met m'n tekst?
Zijn de 3 extra fans bovenop een goed idee of slechts extra geluid en kleurtjes?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,05 | € 295,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming X3 Radeon RX 5700 XT OC edition 8GB GDDR6 | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Window Zwart | € 146,49 | € 146,49 |
| 1 | Monitoren | Philips E-line 275E1S Zwart | € 229,- | € 229,- |
| 3 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF140R ARGB, 140mm | € 12,- | € 36,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 163,- | € 163,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.626,49 | ||