Ik heb een MacBook uit 2016, helemaal up to date. Ik gebruik Safari als browser. Als ik 's morgens mijn laptop open en Facebook of Tweakers wil gebruiken gaat dat prima. Als ik Marktplaats of een aantal andere websites, .nl of .com domeinen wil gebruiken dan zegt mijn browser 'safari kan de server niet vinden omdat die onvindbaar is' . Het kat niet uit of ik de website probeer te openen vanuit mijn favorieten of de url zelf intik.
Een paar uur later is het voorbij en kan ik openen wat ik wil.
Mijn internet komt via Ziggo.
Als ik mijn MacBook via een hotspot met mijn iPhone verbind en dus 4G internet gebruik dan werkt alles prima. Elke website opent.
Ik heb Ziggo gevraagd wat daar aan de hand kan zijn en die vertelden me dat ik mijn cookies moest wissen. Ondanks dat ik me niet kon bedenken wat dat zou helpen heb ik het toch gedaan en het hielp niet.
Ziggo kwam niet verder dan dat en stuurde me naar de Ziggo community. Maar ik vraag het liever eerst hier eens.
Wat kan dit veroorzaken, of hoe kan ik het oplossen.
Een paar uur later is het voorbij en kan ik openen wat ik wil.
Mijn internet komt via Ziggo.
Als ik mijn MacBook via een hotspot met mijn iPhone verbind en dus 4G internet gebruik dan werkt alles prima. Elke website opent.
Ik heb Ziggo gevraagd wat daar aan de hand kan zijn en die vertelden me dat ik mijn cookies moest wissen. Ondanks dat ik me niet kon bedenken wat dat zou helpen heb ik het toch gedaan en het hielp niet.
Ziggo kwam niet verder dan dat en stuurde me naar de Ziggo community. Maar ik vraag het liever eerst hier eens.
Wat kan dit veroorzaken, of hoe kan ik het oplossen.
[ Voor 6% gewijzigd door No Hands op 22-02-2020 07:52 ]
Veroordeel niet, verwonder u slechts