Vraag

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01
Ik zoek een?
Smartphone

NB: Ik heb nu een Samsung Galaxy S10 met 512 MB, maar vind de gebogen schermranden uiterst onprettig werken. Video's pauzeren regelmatig omdat onbedoelde schermaanrakingen worden geregistreerd bij het vasthouden van het toestel.

Wat is je budget?
Max 1500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotografie, algemeen smartphone gebruikl

Belangrijkste eigenschappen
  • goede IP rating, waterdicht
  • goede bouwkwaliteit
  • goede set cameras, tenminste normale en wide angle, liefst ook zoom
  • geen gebogen schermranden
  • dualsim
  • >512GiB opslag
  • Gewoon snelle hardware in termen van SoC en RAM
  • Android
Wat heb je zelf al gevonden?

-Galaxy S10e, maar zou flinke achteruitgang zijn op specs.
-Galaxy S20, maar zover ik tot nu toe kan beoordelen komt die alleen met gebogen schermranden uit, en een vervelend verband met als je de hoogste specs wil, kom je ook bij het grootste toestel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek een alternatief, en ben hierbij bereid van mijn samsunggeloof af te stappen, maar zoek dan wel gelijkwaardige bouwkwaliteit, en specs.

Opleiding Brandveiligheid

Alle reacties

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als ik filter doe met een plat scherm en 256GB dan vallen veel smartphones af.
categorie: Smartphones
Oppo 10x zoom bijvoorbeeld heeft geen IP rating en 512GiB,
Rest is Apple en/of mid range Android.

Weg

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 17:17
Yep, de absolute top zónder gebogen randen bestaat eigenlijk alleen uit iPhones (de 11 pro lijkt me ongeveer wat je zoekt, afgezien het Android-aspect)

Ben je bereid te 'settlen' voor iets minder, kun je de OnePlus 7T eens bekijken (ironisch gezien hun slogan) - de OnePlus 8-serie zit er ook aan te komen!

Edit; De Huawei P30 heeft een betere camera en accuduur dan de 7T, maar levert in op display en snelheid. Ook het bekijken waard en <€500!

[ Voor 18% gewijzigd door nieksvd op 22-02-2020 08:18 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Waarom doe je geen though armour hoesje om je toestel? Dan heb je zelf randen toegevoegd en hoef je geen nieuwe te kopen.

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01
swhnld schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 23:56:
Waarom doe je geen though armour hoesje om je toestel? Dan heb je zelf randen toegevoegd en hoef je geen nieuwe te kopen.
Omdat ik altijd een brodit autolader gebruik... Ik heb bij mijn telefoon nu een hoesje, en ik merk dat het hoesje er uiteindelijk nooit omheen zit, omdat ik altijd in de auto laad. Het enige moment, dat ik het hoesje echt gebruik, en het er op blijft zitten, is op vakantie.

Opleiding Brandveiligheid

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 14:53
Je hebt ook Brodit versteldbare laders? Mogelijk is dat een oplossing hiervoor?
Pagina: 1