Ik zoek een?
Smartphone
NB: Ik heb nu een Samsung Galaxy S10 met 512 MB, maar vind de gebogen schermranden uiterst onprettig werken. Video's pauzeren regelmatig omdat onbedoelde schermaanrakingen worden geregistreerd bij het vasthouden van het toestel.
Wat is je budget?
Max 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotografie, algemeen smartphone gebruikl
Belangrijkste eigenschappen
-Galaxy S10e, maar zou flinke achteruitgang zijn op specs.
-Galaxy S20, maar zover ik tot nu toe kan beoordelen komt die alleen met gebogen schermranden uit, en een vervelend verband met als je de hoogste specs wil, kom je ook bij het grootste toestel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek een alternatief, en ben hierbij bereid van mijn samsunggeloof af te stappen, maar zoek dan wel gelijkwaardige bouwkwaliteit, en specs.
Smartphone
NB: Ik heb nu een Samsung Galaxy S10 met 512 MB, maar vind de gebogen schermranden uiterst onprettig werken. Video's pauzeren regelmatig omdat onbedoelde schermaanrakingen worden geregistreerd bij het vasthouden van het toestel.
Wat is je budget?
Max 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Fotografie, algemeen smartphone gebruikl
Belangrijkste eigenschappen
- goede IP rating, waterdicht
- goede bouwkwaliteit
- goede set cameras, tenminste normale en wide angle, liefst ook zoom
- geen gebogen schermranden
- dualsim
- >512GiB opslag
- Gewoon snelle hardware in termen van SoC en RAM
- Android
-Galaxy S10e, maar zou flinke achteruitgang zijn op specs.
-Galaxy S20, maar zover ik tot nu toe kan beoordelen komt die alleen met gebogen schermranden uit, en een vervelend verband met als je de hoogste specs wil, kom je ook bij het grootste toestel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek een alternatief, en ben hierbij bereid van mijn samsunggeloof af te stappen, maar zoek dan wel gelijkwaardige bouwkwaliteit, en specs.