Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-10 19:39
Dag allemaal,

Ik huur momenteel een woning waar al een tvabonnement bij de huurprijs in zit. Dit is Digitenne, maar ik heb veel storing tijdens het tv kijken. Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met tv kijken via wifi. Ik heb geen coax aansluiting dus dit is geen optie. Ik heb wel een goede snelle internet verbinding dus dit zou een optie zijn.

Ik kreeg via internet wel een app van ziggo of kpn maar dan moet ik ook een abonnement met kastje hebben. Dit kan ik dus niet. Hebben jullie tips of is dit onmogelijk? Het gaat om de reguliere zenders. Geen luxe pakket.
...

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Digitenne (van kpn) kun je toch ook gewoon streamen?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10 23:21
Een Duitse kennis heeft (in duitsland dus) een 4G abonnement (ipv coax/dsl) voor thuis. dat is inclusief IPTV Ik weet niet of daarvoor in NL ook aanbieders zijn.

Je kan anders een datalimietvrije 4g bundel op je telefoon mifi kunnen pakken, samen met nlziet of iets dergelijks. Streamen naar een google chromecast. T-mobile en tele 2 hebben onbeperkte bundels op 4g met fatsoenlijke bandbreedte. Voor 25-35 euro/maand.

[ Voor 14% gewijzigd door burnedhardware op 21-02-2020 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

www.nlziet.nl

Als je TV wilt kijken over een 'kale' internetaansluiting zal je toch echt iets moeten gaan betalen om méér te kunnen 'zien' dan alleen www.npostart.nl (publieke omroep(en)).

:P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
Wintervacht schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 20:41:
Digitenne (van kpn) kun je toch ook gewoon streamen?
Ja klopt, maar dit is met veel storing door de lucht. Waardoor de ontvangst niet goed is.
Will_M schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 20:45:
www.nlziet.nl

Als je TV wilt kijken over een 'kale' internetaansluiting zal je toch echt iets moeten gaan betalen om méér te kunnen 'zien' dan alleen www.npostart.nl (publieke omroep(en)).

:P
Klopt ik ben ook bereid om te betalen.

Kern van het probleem is dat ik ook graag championsleague of Europa League kijk. Dit wil je toch lekker live kijken. Maar dit gaat dus niet doordat er veel storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Pctje91 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:01:
[...]

Ja klopt, maar dit is met veel storing door de lucht. Waardoor de ontvangst niet goed is.

[...]

Klopt ik ben ook bereid om te betalen.

Kern van het probleem is dat ik ook graag championsleague of Europa League kijk. Dit wil je toch lekker live kijken. Maar dit gaat dus niet doordat er veel storing is.
Ik weet niet op welke zenders die wedstrijden uit gezonden worden maar als die wedstrijden 'Live' op één van de zenders, welke door www.nlziet.nl aangeboden worden, uitgezonden worden.... Je vraagt in de Openings Post alléén om 'reguliere zenders'.

Voor Ziggo Sport en en FOX Sport heb je een KPN óf Ziggo abonnement nodig (én já, KPN levert ook 'Ziggo Sport' ;) ).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:15
* knip *
Ik snap je voorstel maar frauderen moedigen we niet aan op het forum.

[ Voor 72% gewijzigd door S1NN3D op 21-02-2020 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
NLziet abo afsluiten en een Chromecast kopen lijkt mij een goedkope oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:57
Canaal Digitaal heeft sinds kort een abonnement waarbij je alleen via internet TV kijkt. Werkt hier prima echter voor voetbal zie je wel dat de compressie flink 'strak' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
Klopt alleen de reguliere zenders. Dus zeg maar Veronica SBS RTL e.d.
Ik ga het NL ziet abonnement eens proberen. Kijken of het werkt! Bedankt voor alle tips.
Pagina: 1