VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
volgens mij zitten ze onder die raampjes die in plastic zijn gegoten
ik heb al gezien dat de 3 samen in een blok zitten wat je op die plastic "printplaat" legt (zitten de contacten aan).
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Hehe, als het jou gelukt is ff melden, want dan ga ik dat ook doen, boven rood, midden wit, onder blauw :d dat lijkt me wel vetjes
ik heb nogwel zo'n plaatje voor je liggen
"plaatje"?
broerlief heeft een verneukt natural-geval met i-nettoetsen enzo. eens ff kijken of dat ledjesding ervan ook in mijn keyboard past, heb ik iig een reserve.
broerlief heeft een verneukt natural-geval met i-nettoetsen enzo. eens ff kijken of dat ledjesding ervan ook in mijn keyboard past, heb ik iig een reserve.
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Het is heel makkelijk....
Men bestellen 3mm leds (kleur naar wens!) er zit dan als je de kap eraf haald.....in het midden een klein printplaatje...die schroef je los en je soldeert de 3mm leds die ernu zitten eraf.
Dan soldeer je de nieuwe erop en klaar is sjaakie!!!!
Suc6
Men bestellen 3mm leds (kleur naar wens!) er zit dan als je de kap eraf haald.....in het midden een klein printplaatje...die schroef je los en je soldeert de 3mm leds die ernu zitten eraf.
Dan soldeer je de nieuwe erop en klaar is sjaakie!!!!
Suc6
Een vraagje
misschien een beetje off topic maar ja wil er geen apart topic voor openen.
Ik ben op zoek naar 3mm blauwe ledjes. Ik kan ze hier in Limburg nergens vinden. Als iemand er nog thuis 4 heeft liggen of bij hem in de buurt snel kopen en deze naar mij wil opsturen dan zou ik dat erg fijn vinden.
Uiteraard vergoed ik alle kosten en wat extra's.
Dus als iemand mij wil helpen heel graag
Ik ben op zoek naar 3mm blauwe ledjes. Ik kan ze hier in Limburg nergens vinden. Als iemand er nog thuis 4 heeft liggen of bij hem in de buurt snel kopen en deze naar mij wil opsturen dan zou ik dat erg fijn vinden.
ik zal eens gaan kijken... het zag er iig ingewikkeld uit.
Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
www.conrad.nl Ze leveren binnen 1 dag!!Op zaterdag 04 augustus 2001 20:37 schreef jbcyber het volgende:
Een vraagje
Maar je hebt wel een minimum van 35 piek en dan nog een torenhogen verzendkostenOp zaterdag 04 augustus 2001 21:07 schreef igor het volgende:
[..]
www.conrad.nl Ze leveren binnen 1 dag!!
Verwijderd
www.dill.nlOp zaterdag 04 augustus 2001 21:24 schreef jbcyber het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een minimum van 35 piek en dan nog een torenhogen verzendkosten. als dat niet zo was had ik ze al besteld en ik heb daar laatst iets besteld en duurde ook 1 a 2 weken.
www.stuutenbruin.com
Is er nu echt niemand die wat die ledjes thuis heeft liggen of bij hem in de buurt kan kopen???????????
in Groningen kosten ze 7 piek/stuk.
Zucmantaks, nu 💰 !
Pagina: 1