Nieuw pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Vraag

• Mrtn139
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-01-2021
ik heb deze componenten gevonden en ik vroeg me af of er nog tips waren?

ADATA XPG SX6000 Lite 512GB M.2 SSD
66,00

AMD Ryzen 5 3600 processor
165,05

NZXT H510 Black - Red Midi Tower Behuizing
75,90

Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16 Geheugenmodule
79,00

MSI B450 TOMAHAWK MAX moederbord
105,95

Corsair CX550M PSU / PC voeding
71,00

Gigabyte GeForce GTX 1660 SUPER OC 6G Videokaart
250,00

totaal: 816

Alle reacties

Verwijderd

Tja, wat is het doel van de PC? En hoe zit het met randapparatuur, budget, eventuele huidige componenten en/of randapparatuur?

Wat ik sowieso anders zou doen, is een cpu koeler erbij doen (en of dat nou lucht- of waterkoeling is, dat is aan jou) om de stock koeler van je processor te vervangen. Verder zou je een andere SSD kunnen kiezen, gezien je nu (voor zover ik kan zien) één van de goedkoopste M.2 SSD's van 512GB hebt gekozen. Deze heeft niet de beste performance, dus ik zou em persoonlijk voor een wat duurdere en betere vervangen. Maar goed, ook dat hangt af van je budget...

En nog een tip, gebruik een mooie tabel met linkjes voor alle componenten, dan hoeft men niet de productnaam te kopiëren naar de Pricewatch. Lees daarvoor ook deze post: CAA beleid

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Drie dingen.
1. Bij het openen van een topic krijg je een lijstje vragen te zien die me verplicht moet beantwoorden.
2. Maak een overzichtelijke tabel van je onderdelen met de Handleiding Pricewatch.
3. Open je nieuwe topic in Desktop Aankoopadvies, want het subforum waar dit topic in staat is bedoeld voor een los onderdeel (als je bijvoorbeeld alleen op zoek bent naar een nieuwe videokaart).

Dit topic is gesloten.