iemand heeft mijn email in zijn/haar adresboek staan en diegene is besmet met het SirCam virus.. van die persoon (door het virus dus.. persoon is zelf waarschijnlijk een n00b die niet eens weet dat ie een virus heeft
) krijg ik nu constant dat virus gemaild.. ik was bijv. vandaag de hele dag weg en mn mailbox zat vol met 50 mailtjes met attachements a 200KB
(met als gevolg dat mn inbox op de server volzit en ik geen nieuwe mail meer kan ontvangen).
Ik wil nu dus van die mailtjes af. Mailen naar dat persoon heeft geen zin want hij/zij replied niet en de mailtjes blijven maar binnenstromen. Maar hoe kan ik nog meer van die mailtjes afkomen? Kan ik op de mailserver mailtjes van die afzender niet laten blocken? (heb emailadres van @home), of andere manieren? Dit zuigt nl. enorm
Ik wil nu dus van die mailtjes af. Mailen naar dat persoon heeft geen zin want hij/zij replied niet en de mailtjes blijven maar binnenstromen. Maar hoe kan ik nog meer van die mailtjes afkomen? Kan ik op de mailserver mailtjes van die afzender niet laten blocken? (heb emailadres van @home), of andere manieren? Dit zuigt nl. enorm