Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een serieuze game PC waar ik de nieuwste games op het maximale kan draaien. Ik speel vooral shooters zoals momenteel Escape from Tarkov en wil daar eigenlijk een zo hoog mogelijke FPS op kunnen draaien zonder FPS drop etc. Aangezien ik ook over een 240Hz monitor beschik wil ik daar ook het maximale uit kunnen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 3000euro, randapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die ik momenteel in mijn PC heb zitten staan beneden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel nieuwe PC inclusief nieuwe processor, videokaarten, cooling, wellicht ook kast, meer geheugen en een grotere SSD (120GB zit tegenwoordig zo vol)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefsts wil ik voorlopig door kunnen met deze PC. Ook houd ik van een strakke maar niet te opvallende look (dus geen kast met kleurtjes etc).
Ga je overklokken?
Ik ga voor maximale prestaties dus overklokken zal zeker gedaan worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb te weinig kennis om een mooi systeem voor pak hem beet 3000euro samen te stellen. Ook ben ik niet op de hoogte van wellicht nieuwe releases die het wachten waard zijn. Ik hoop daarom dat ik van jullie wat tips kan krijgen wat betreft een mooie build die aansluit met mijn budget!
Compononenten die ik momenteel bezit:
Case: SilverStone TJ08B-E
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
Video kaart: NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: 16 GB
120GB SSD
1000GB HDD
Randapparatuur:
Keyboard: Corsair Veng k60
Muis: Corsair Veng M60
Headset: Strix 7.1 True Surround
Beeldscherm: Benq Zowie XL2540 (240hz)
Ik wil een serieuze game PC waar ik de nieuwste games op het maximale kan draaien. Ik speel vooral shooters zoals momenteel Escape from Tarkov en wil daar eigenlijk een zo hoog mogelijke FPS op kunnen draaien zonder FPS drop etc. Aangezien ik ook over een 240Hz monitor beschik wil ik daar ook het maximale uit kunnen halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot 3000euro, randapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die ik momenteel in mijn PC heb zitten staan beneden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel nieuwe PC inclusief nieuwe processor, videokaarten, cooling, wellicht ook kast, meer geheugen en een grotere SSD (120GB zit tegenwoordig zo vol)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefsts wil ik voorlopig door kunnen met deze PC. Ook houd ik van een strakke maar niet te opvallende look (dus geen kast met kleurtjes etc).
Ga je overklokken?
Ik ga voor maximale prestaties dus overklokken zal zeker gedaan worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb te weinig kennis om een mooi systeem voor pak hem beet 3000euro samen te stellen. Ook ben ik niet op de hoogte van wellicht nieuwe releases die het wachten waard zijn. Ik hoop daarom dat ik van jullie wat tips kan krijgen wat betreft een mooie build die aansluit met mijn budget!
Compononenten die ik momenteel bezit:
Case: SilverStone TJ08B-E
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
Video kaart: NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: 16 GB
120GB SSD
1000GB HDD
Randapparatuur:
Keyboard: Corsair Veng k60
Muis: Corsair Veng M60
Headset: Strix 7.1 True Surround
Beeldscherm: Benq Zowie XL2540 (240hz)